Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

480 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Andrzej~

~Andrzej~
  • Goście

Napisano 28 listopad 2018 - 22:00:10

A co z wymogiem meldunkowym ? Ja jestem rolnikiem prowadzę gospodarstwo zameldowany jestem teraz u córki w mieszkaniu w mieście i teraz w świetle ustawy nie jestem rolnikiem. DOOSTAJE DOPŁATY.
To nieważne że mieszkam na wsi i gospodarze. NIE JESTEM JEDYNY Z TAKIM PROBLEMEM
ALE NIC SIĘ NIE MÓWI O ZMIANIE TEGO.

#2 ~ert~

~ert~
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2018 - 18:44:29

zmiana miała być na jesieni a tu ani śladu

#3 ~fgh~

~fgh~
  • Goście

Napisano 13 grudzień 2018 - 19:00:21

obiecanki cacanki miało być na jesieni a tu zima i nic

#4 ~aaaaaaa~

~aaaaaaa~
  • Goście

Napisano 17 grudzień 2018 - 12:26:51

i gdzie ta ustaw3a?

#5 ~WŚCIEKŁA~

~WŚCIEKŁA~
  • Goście

Napisano 04 styczeń 2019 - 23:22:43

Kiedy w końcu wejdzie w z=życie ta ustawa! Ciągle tylko obiecanki a ludzie nie mogą sprzedać siedliska bo ma 90a a żaden rolnik tego nie chce!

#6 ~Der~

~Der~
  • Goście

Napisano 07 styczeń 2019 - 04:35:12

I nadal czekamy i nic

#7 ~Monika~

~Monika~
  • Goście

Napisano 07 styczeń 2019 - 05:51:33

Kiedy ta ustawa wejdzie w życie?? Chciałabym kupić ziemię która ma powierznię 36 arów i mam związane ręcę. Jak długo jeszcze mamy czekać???

#8 ~Krzu~

~Krzu~
  • Goście

Napisano 07 styczeń 2019 - 12:33:03

Ludzie czekają ale rząd ma pilniejsze sprawy...

#9 ~TYM~

~TYM~
  • Goście

Napisano 07 styczeń 2019 - 19:05:44

KIEDY WRESZCIE TA OBIECANA NOWELIZACJA PANIE MINISTRZE??

#10 ~Ola~

~Ola~
  • Goście

Napisano 08 styczeń 2019 - 15:04:34

Kupiłam w 2018 roku 0,44 ha. Procedury z KOWR trwały 4 miesiące! Chcę dokupić jeszcze 0,90 ha e na samą myśl o wszczęciu postępowania od nowa odechciewa się wszystkiego! Tony bezsensownych papierów, jeżdżenia załatwiania! Także ZDECYDOWANIE z zakupem czekam na zmianę przepisów

#11 ~rotty~

~rotty~
  • Goście