Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Zlikwidować ŻNINIOKA!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
100 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 12:35:18

Szkoda kasy na to!

#2 ~Kojot~

~Kojot~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 12:45:50

On nie pozwoli zlikwidować tego gó.....bo tylko to może mówić swoją ,, prawdę,,

#3 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 13:22:23

42 tysiące koszt! Wstyd! Do likwidacji tego szmatławca!!!! A potem kady brakuje na remont chodników. Sikora! Sprawdzimy te teoje zwroty

#4 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 15:09:49

Kto to czyta? Ja nie. Młodzież nawet nie wie, ze cos takiego jest.

#5 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 15:10:09

Pani Gogola wysłuchała kilku osób i powiedziała ze Żniniok ma być! No to kiedy będzie ta pani zastępca burmistrza???

#6 ~wyborca~

~wyborca~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 15:31:17

 czas pokaże



#7 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 15:55:41

Gogola, Koziełek, Jańczak, Mądry, Ryś, Orzechowski, Kujawa, Wesołek, Samul, Kowalski, Ochudło i Starczewski chcą Żninioka. Reszta nie chce. A w Żnionioku napiszą o wyroku dla Radnego czy nie napiszą?

#8 ~Katrin~

~Katrin~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 16:11:20

Znowu ktoś napaskudził w sedes i nie spłukał !!!!!!!! Dlaczego ostatnio w dniu sesji się to dzieje?



#9 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 16:52:43

Gdyby mieli ze swojej kasy wydawać to by się głęboko zastanowili a tak kto to pisze zarabia a radni przyklepują żenada 



#10 ~Zniniok~

~Zniniok~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 17:04:39

Gogola już wie że bedzie vice i tylko zniniok Będzie wychował jej ,, inteligencję,,
Tak pusiu ludzie uwielbiają tego szmatlawca i blagaja żeby został

#11 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 17:23:44

Układ jest czytelny. Wiemy dlaczego tak ci z pisu przyklepują mu wszystko. Chodzi o stanowisko. Jeśli zostanie zastępca, to wszystko będzie jasne. Napiszemy do Wyborczej. Zhańbili się nawet ochrona tego co ma już wyrok

#12 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 17:25:43

Przeciwnicy PiS Przestaną kiedykolwiek na lynego głodować. A budżet i tak już się sypie i tak, wiec następna kadencja to czas nowej władzy. Wszystkich przydupasow zapamiętamy. Macie jeszcze te swoje nie ale 4 lata mydlenia oczami.

#13 ~Gosc~

~Gosc~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 17:30:43

Myślicie, ze wice bedzie ktos z rady? Zdziw wezmie

#14 ~Ukasz~

~Ukasz~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 17:35:04

Z PiS napewno. Sle czy z rady, nie wiem. Za tyle przysług i służalczości PiS musi wejść na szczebel burmistrzowski.

#15 ~Czytelnik~

~Czytelnik~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 17:40:31

Ja czytam. Bardzo dobry magazyn. I nie mam nic wspólnego z Urzędem Gminy.

#16 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 17:41:13

Myślicie, ze wice bedzie ktos z rady? Zdziw wezmie

no to kolega Łukasza?

#17 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 17:42:50

Ja czytam. Bardzo dobry magazyn. I nie mam nic wspólnego z Urzędem Gminy.

dobrze Paweł. Nie pij już dziś więcej.

#18 ~Gosc~

~Gosc~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 17:46:29

Płeć właściwa

#19 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 17:46:39

Ja czytam. Bardzo dobry magazyn. I nie mam nic wspólnego z Urzędem Gminy.

to tak jak i ja



#20 ~Errata~

~Errata~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2019 - 17:47:32

Kto to czyta? Ja nie. Młodzież nawet nie wie, ze cos takiego jest.


Młodzież nie wie ze wogole istnieje coś takiego jak prasa, żadne zdziwienie. Zninioka czytam bo są tam ciekawe artykuły, Pałuki czytam też chociaż Gapiński pisze takie bzdury że głowa boli ale Dominik robi dobrą robotę od lat więc trzeba go wspierać. Reszta ma ten kloak na forum Pomorskiej wiec każdy powinien być zadowolony :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych