Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Zespół na wesele?

zespół weselny wesele zespół kujawsko pomorskie

83 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Ona~

~Ona~
  • Goście

Napisano 11 wrzesień 2013 - 12:26:37

Czy mogliby Państwo polecić dobry zespół weselny?

Proszę o konkretne odpowiedzi 



#2 ~9255689 229~

~9255689 229~
  • Goście

Napisano 11 wrzesień 2013 - 21:14:27

również jesteśmy na etapie poszukiwania fajnego zespołu weselnego, który grywa jak najmniej disco polo i nie robi co 15 minut przerwy.. naszym typem na ta chwile jest zespół Retro Trio z Torunia, jednakże nikt ze znajomych go nie miał, a opinie w ostatnim czasie mu słabną no i cena 3500 wesele+ 1800 poprawiny, no ale akurat za zespol jestesmy w stanie zaplacic nawet i 6tys jesli tylko zagwarantuja nam ze impreza sie uda i zaden z gosci nie wyjdzie niezadowolony:)  jakies inne typy poza lipnowskimi bandami?



#3 ~kk~

~kk~
  • Goście

Napisano 11 wrzesień 2013 - 21:45:11

3500zł..., nie chwalę się ale ja w 2011r. za zespół płaciłem 4800zł bez poprawin, a z tego co widzę oczekujesz dobrego zespołu, więc 3500zł to biorę kapele grające właśnie muzykę chodnikową.



#4 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 wrzesień 2013 - 15:11:21



również jesteśmy na etapie poszukiwania fajnego zespołu weselnego, który grywa jak najmniej disco polo i nie robi co 15 minut przerwy.. naszym typem na ta chwile jest zespół Retro Trio z Torunia, jednakże nikt ze znajomych go nie miał, a opinie w ostatnim czasie mu słabną no i cena 3500 wesele+ 1800 poprawiny, no ale akurat za zespol jestesmy w stanie zaplacic nawet i 6tys jesli tylko zagwarantuja nam ze impreza sie uda i zaden z gosci nie wyjdzie niezadowolony:)  jakies inne typy poza lipnowskimi bandami?

Zespół może zagwarantować profesjonalną usługę z muzyką na wysokim poziomie,ale to czy impreza będzie udana?Na dzień dobry sami robicie sobie kuku zakładając jak najmniej muzyki disco w polu.Radzę się skupić na poszukaniu wykonawcy który jest w stanie zaproponować wiele gatunków muzycznych na dobrym poziomie.Tak prawdę mówiąc to przekonałem się wiele razy że troszkę ambitniejszą muzykę na tego typu imprezach można jedynie przemycić pomiędzy Jesteś szalona,Wolność,Ona tańczy dla mnie itp.Następna sprawa to sale na których odbywają się tego typu imprezy często pięknie ustrojone,ale akustyka tragiczna.Co do lokalnych zespołów to jest kilka interesujących i szukanie lepszych najczęściej kończy się porażką.[Cudze chwalicie swego nie znacie]

Na koniec to za taką kasę można mieć dwa profesjonalne zespoły chyba że priorytetem jest pokazanie wszystkim że mnie stać.

PS

Jest coś takiego jak umowa zlecenie gdzie możecie sobie zagwarantować wszelkie drobiazgi jak: przerwy,playbacki czy półplaybacki itp.itd.



#5 ~marudna~

~marudna~
  • Goście

Napisano 12 wrzesień 2013 - 18:25:54

bylam ostatnio na weselu gdzie zespol nie dosc ze spiewal TYLKO po polsku to jeszcze samo praktycznie disco polo i bawila sie garstka ludzi milosnikow stacji disco polo bo wiekszosc nie znala wogole piosenek

 

... nie mam duzych wymagan, chce dobra zabawe, ale majac  wsrod  zaproszonych gosci z zagranicy , ktorzy slowa po polsku nie znaja, kilkunastu lekarzy i inne elity nie zrobie wstydu narzeczonemu i nie bede calej imprezy robic w stylu disco polo bo nie bedzie mial sie kto bawic i bede potem sluchac negatywnych komentarzy

.. akceptuje disco polo w malych ilosciach, jedynie "klasyki" dlatego wybrzydzam bo chce by kazdy mial cos dla siebie... jestem w stanie zaplacic nawet i 10tysiecy jesli ktos mi zagwarantuje ze tak poprowadzi impreze ze wszyscy rusza na parkiet i kazdy znajdzie cos dla siebie..



#6 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 wrzesień 2013 - 18:38:03

A JA Z CZYSTYM SUMIENIEM MOGE POLECIEC ZESPOŁ BROWAR :) GRALI NA MOIM WESELU - REWELACJA!!!

OGOLNIE DUZO POZYTYWNYCH OPINI NA ICH TEMAT SLYSZALAM.



#7 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 wrzesień 2013 - 20:56:15

bylam ostatnio na weselu gdzie zespol nie dosc ze spiewal TYLKO po polsku to jeszcze samo praktycznie disco polo i bawila sie garstka ludzi milosnikow stacji disco polo bo wiekszosc nie znala wogole piosenek

 

... nie mam duzych wymagan, chce dobra zabawe, ale majac  wsrod  zaproszonych gosci z zagranicy , ktorzy slowa po polsku nie znaja, kilkunastu lekarzy i inne elity nie zrobie wstydu narzeczonemu i nie bede calej imprezy robic w stylu disco polo bo nie bedzie mial sie kto bawic i bede potem sluchac negatywnych komentarzy

.. akceptuje disco polo w malych ilosciach, jedynie "klasyki" dlatego wybrzydzam bo chce by kazdy mial cos dla siebie... jestem w stanie zaplacic nawet i 10tysiecy jesli ktos mi zagwarantuje ze tak poprowadzi impreze ze wszyscy rusza na parkiet i kazdy znajdzie cos dla siebie..

Ci lekarze i inne elity jak napisałaś to nie krytycy muzyczni czy muzykolodzy tylko normalni ludzie o różnych upodobaniach.Wesele to biesiada,disco w polu i trochę klasyki rozrywkowej a nie filharmonia.Za kasę którą proponujesz można mieć dwa super zespoły z różnym repertuarem plus Didżeja który ewentualnie połata dziury w repertuarze zespołów.To wszystko można tak dopracować że będziecie mieli wesele jak z bajki.Jeżeli chcesz mieć coś specjalnego to możesz zaprosić zespół z programu "Jaka to melodia" Zbyszka Kaute oni grają takie imprezki.Masz muzykę na żywo z najwyższej półki z angielskimi standardami włącznie. Elita będzie zachwycona bo będzie się bawiła przy zespole z tv.

Gwarancję na udaną imprezę może Ci dać ktoś niespełna rozumu.Wszystko zależy od zaproszonych gości.Z doświadczenia wiem że najbardziej upierdliwi są ci którzy nie potrafią tańczyć i pseudo muzycy.Powodzenia w poszukiwaniach



#8 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2013 - 01:18:37

bylam ostatnio na weselu gdzie zespol nie dosc ze spiewal TYLKO po polsku to jeszcze samo praktycznie disco polo i bawila sie garstka ludzi milosnikow stacji disco polo bo wiekszosc nie znala wogole piosenek

 

... nie mam duzych wymagan, chce dobra zabawe, ale majac  wsrod  zaproszonych gosci z zagranicy , ktorzy slowa po polsku nie znaja, kilkunastu lekarzy i inne elity nie zrobie wstydu narzeczonemu i nie bede calej imprezy robic w stylu disco polo bo nie bedzie mial sie kto bawic i bede potem sluchac negatywnych komentarzy

.. akceptuje disco polo w malych ilosciach, jedynie "klasyki" dlatego wybrzydzam bo chce by kazdy mial cos dla siebie... jestem w stanie zaplacic nawet i 10tysiecy jesli ktos mi zagwarantuje ze tak poprowadzi impreze ze wszyscy rusza na parkiet i kazdy znajdzie cos dla siebie..

Tylko pan Roman z Lipna,ale będziesz musiała zwiększyć ofertę cenową.



#9 ~Ja~

~Ja~
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2013 - 05:31:59

A może taka wstawka by się przydała ??

 

 



#10 ~km~

~km~
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2013 - 14:11:10

Czy mogliby Państwo polecić dobry zespół weselny?

Proszę o konkretne odpowiedzi 

Witam

 

A gdzie ma się odbyć wesele?

 

polecam:)  

http://www.planujemy...062-horoskop-mg



#11 ~gosc~

~gosc~
  • Goście

Napisano 17 wrzesień 2013 - 18:44:59

ktos jeszcze poleca jakies zespol z kujawsko pomorskiego, niekoniecznie z Lipna?



#12 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 17 wrzesień 2013 - 19:30:49

ktos jeszcze poleca jakies zespol z kujawsko pomorskiego, niekoniecznie z Lipna?

 

Baja Bongo z Pikutkowa Górnego



#13 ~latteband.pl~

~latteband.pl~
  • Goście

Napisano 10 październik 2013 - 16:54:45

To i my sie polecamy! usmiech.gif Jestesmy szczecinskim zespolem muzycznym. Gramy na imprezach okolicznosciowych i koncertujemy na terenie calego kraju. Zapraszamy na latteband.pl lub na fb: facebook.com/lattebandpl

e-mail: latte@poczta.onet.pl
Pozdrawiamy
Latte

 



#14 ~karina~

~karina~
  • Goście

Napisano 11 październik 2013 - 13:52:33

Ja polecam ten zespół

 

http://www.oprawa.gd...-ACOUSTICS.html

 

 

Grali u kuzynki na weselu i zabawa była przednia!

 



#15 ~wercia~

~wercia~
  • Goście

Napisano 13 październik 2013 - 12:35:08

szukaj przez http://top-ogloszeni...i-wypoczynek-16

 wiem że moja kuzynka tam znalazła zespół na wesele i wszyscy świetnie się bawili, oczepiny też super zorganizowali :)



#16 ~Imprezowy~

~Imprezowy~
  • Goście

Napisano 14 listopad 2013 - 14:14:11

Ja proponuje zespół ALABAMA czadowe granie weselne można się świetnie wytańczyć

http://www.alabama.com.pl/

 



#17 ~Aetheria~

~Aetheria~
  • Goście

Napisano 14 listopad 2013 - 19:37:55

Miałam wesele w 2011r. Z czystym sumieniem polecam zespół Kamida. U nas było tak, że w programie mieli lata 80-te, gdzie cały zespół przebierał się w stroje disco z tamtych lat (spodnie dzwony, peruki, itp.) i przez godzinę grali przeboje typu Abba czy Boney M (klimat też był taki lekko dyskotekowy- półmrok, kolorowe, wirujące światła, puścili parę). Oprócz tego mieli z sobą tancerkę, która w pewnym momencie zrobiła wejście w stroju rodem z sambodromu i odtańczyła wspaniałą sambę, potem się przebrała i zorganizowała gościom szybką naukę tańców latynoamerykańskich (co starsi goście odpadli po 15 minutach, bo nie mieli siły, młodsi trzymali się dzielnie, ale pod koniec byli wykończeni nauką tańca, ale z twarzy im uśmiech nie znikał). Pod koniec mieliśmy jeszcze biesiadę cygańską (również stroje cyganów, tancerka w stroju cyganki bawiąca się z gośćmi- nigdy nie zapomnę mojego dziadka, który zachwycony próbuje dotrzymać jej kroku). Wiem, że oni w programie mieli też do zaoferowania przeboje Maryli Rodowicz (też taki 60- minutowy program), ale my wybraliśmy biesiadę cygańską. Ja byłam zachwycona, a goście do dziś z wesela najlepiej pamiętają właśnie zespół. Disco polo chyba też coś tam było, ale niezbyt wiele, trochę klasyki gatunku, bo dużo nie chcieliśmy. Niestety nie pamiętam ceny, jednak z czystym sumieniem polecam. Pozdrawiam.



#18 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 17 listopad 2013 - 18:14:27

cena kamidy 5000zł przestańcie graja z playbaku wielkie gwiazdy z poloTV. Polecam zespół ATUT z Włocławka, skromni życzliwi, nienachalni, proszę wejść sobnie na ich strone , zobaczyć kilka filmików, na każde wesele starają się zorganizować inny repertuar oczepin, normalni ludzie i do tego nie drodzy. Nasze wesele 2011r. 2400zł.



#19 ~KASIA~

~KASIA~
  • Goście

Napisano 21 listopad 2013 - 16:52:42

ja polecam  zespol 5  osobowy  graja  na  zywo  2  gitary  .organy  .perkusja  i  wokal  nie puszczaja    muzyki  z  playbeku  jak  to  robia inni i graja `standardy a nazwa  zespołu  to  PRÓBA  MIKROFONU 

 



#20 ~zib zab~

~zib zab~
  • Goście

Napisano 21 listopad 2013 - 21:03:14

ja polecam mojego sąsiada gra na nerwach i to za darmo  polecam  podaje nr telefonu 007779998977 stachu





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zespół weselny, wesele, zespół kujawsko pomorskie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych