Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Zdjęcie

Zero cellulitu do wiosny!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 kajja

kajja

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 07 listopad 2016 - 11:08:19

Hej. Może trochę poplynełam w temacie, ale tak sobie myslę, że jakbym się teraz intensywnie zabrała za ćwiczenia to może do wiosny udało by mi sie pozbyć cellulitu, jak myślicie? Mam przede wszystkim na udach ale też na ramionach, no i sie wlasnie zastanawiam co będzie lepsze, rower czy nordic waking? Bo czytalam ze jedno i drugie przynosi efekty jak sie cwiczy regularnie. Gdyby nie te ramiona to bym wiedziala co wybrac ale w sumie ramiona sie częściej odsłania niż nogi więc bardziej tam potrzebuję się tego pozbyc. Co wybyscie proponowały? Probowalyście pozbyc się celulitu w któryś z tych sposobów? 
 

 

 

 



#2 domolubna

domolubna

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 08 listopad 2016 - 08:51:07

z celulitem jest trudno walczyc ale skoro jestes zdeterminowana to zycze powodzenia i polecam hula hop, u mnie kiedys troche pomogło tylko ze zarzuciłam ćwiczenia więc to moja wina że nie doprowadzilam treningó do końca


#3 ~Selenka~

~Selenka~
  • Goście

Napisano 08 listopad 2016 - 11:24:07

No wlasnie sama również postanowiłam sie tego pozbyć. Ogólnie w ostatnich latach trochę mi sie przytyło...Udało mi się schudnąć 15 kilogramów ale co z tego jak ten paskudny cellulit został :( Dziewczyny czy chodziłyście na jakieś zabiegi? Myślicieże mogą zdzialać więcej niż cwiczenia? 



#4 ~milly~

~milly~
  • Goście

Napisano 10 listopad 2016 - 14:47:23

No wlasnie sama również postanowiłam sie tego pozbyć. Ogólnie w ostatnich latach trochę mi sie przytyło...Udało mi się schudnąć 15 kilogramów ale co z tego jak ten paskudny cellulit został :( Dziewczyny czy chodziłyście na jakieś zabiegi? Myślicieże mogą zdzialać więcej niż cwiczenia? 

Zależy jakie zabiegi. Niektóre są bardiej sktueczne, niektore mniej. Ponoć bańka chińska jest dobra ale nie dla każdego.Sama mam słabe naczynia krwionośne i nie mogłam niestety chodzić na ten zabieg poniewaz mi pękały i robiły mi sie krwiaczki.... Zdecydowałam się za to na kilka zabiegów na uda. Endermologię , maximus. Jestem zadowolona. 



#5 kajja

kajja

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 14 listopad 2016 - 09:33:37

To moze orbitrek który sam w sobie juz jest polaczeniem rowera i kijkow polaczylabym jeszcze z hula hop dla urozmaicenia i do tego dieta, z zabiegami się moze narazie wstrzymam. Widze swiatelko w tunelu dla mojej sylwetki! Ma znaczenie jaki ten orbitrek kupie?


#6 ~selenka~

~selenka~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2016 - 09:04:30

Gdzie na to się można zapisać? Bo rozumiem,ze nie do kosmetyczki? 

 



#7 ~milly~

~milly~
  • Goście

Napisano 16 listopad 2016 - 11:31:34

Gdzie na to się można zapisać? Bo rozumiem,ze nie do kosmetyczki? 

No nie ponieważ zabiegi są wykonywane przez lekarza i wymagają jednak odpowiednich urządzeń, które trochę potrafią kosztować. Robiłam je na Skłodowskiej w Gdansku. 



#8 ~selenka~

~selenka~
  • Goście

Napisano 17 listopad 2016 - 09:56:41

A gdzie konretnie znajduje się ten ośrodek? Bo napisałaś jedynie ulicę :) Czy zabiegi są bolesne?

 



#9 ~milly~

~milly~
  • Goście

Napisano 18 listopad 2016 - 13:07:41

Nie są bolesne.Jedynie mezoerapia była nieprzyjemna. Nie widziałam jak to wyglada ale czułam lekki prąd. Endermologia za to i zabieg maximusem to dwa bardzo przyjemne masaże ta wiec mogłam się podczas nich naprawdę zrelaksować. Raz zdarzyło mi się zasnąć  hehe . Piszę tutaj o klinice Doktora Michajłowskiego.Znajduje się tak jak pisałam na Skłodowskiej na Wrzeszczu.Dość popularne miejsce w Gdańsku i okolicach. Może ceny nie są takie niskie ale w pakietach jest o wiele taniej ( o ponad 40%) , poza tym mają tam najnowoczesniejszy sprzęt ( dobrze się zorietowałam w temacie zanim się do kogoś zapisałam)
 


#10 wiewióra95

wiewióra95

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 27 listopad 2016 - 12:29:46

Myślę, że ćwiczenia to dobry krok w realizacji Twojego celu. Dobrze byłoby żebyś do ćwiczeń dołączyła dietę, uważając na zawartość cukru w zjadanych potrawach bądź produktach oraz pamiętaj o odpowiednim nawadnianiu organizmu.



#11 kopciuszekk

kopciuszekk

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 14 grudzień 2016 - 14:42:30

Myślę, że jak będziesz zawzięta, czyli będziesz się trzymała diety i ostro ćwiczyła, to uda Ci się osiągnąć swój cel. Ja trzymam za Ciebie kciuki i może sama się zmotywuję do pracy nad własnym ciałem :)



#12 ~ninaaaa~

~ninaaaa~
  • Goście

Napisano 04 luty 2017 - 14:30:03

Cześć. Ja szczerze polecam usługi dietetyka online Sylwii Sobczak-Piżuch z Be Light. Moim zdaniem online jest lepiej, bo praktycznie ciągle utrzymujemy z dietetykiem kontakt, tak jest w przypadku Pani Sylwii. Jakikolwiek mam problem piszę do niej i za chwilę mam odpowiedź, to jest super. Schudłam już 22 kg i nie odpuszczam, dodatkowo minęły mi zaparcia i wzdęcia, musiałam też wprowadzić dietę bezglutenową ze względu na nietolerancję, no i ten cellulit, teraz mam go o połowę mniej!. Polecam panią Sylwię.

 



#13 KotMartyna

KotMartyna

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 14 postów

Napisano 08 luty 2017 - 16:55:54

NA cellulit skuteczna jest tylkko dieta i ruch ;0 nic innego nie pomoże.



#14 coffeelover9608

coffeelover9608

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 15 luty 2017 - 12:11:06

Dokładnie, dieta i ćwiczenia to podstawa + masaże bańską chińską albo rękawicą peelingująca + balsam, dobry jest marki Yoskine na noc, fajnie rozgrzewa :)



#15 ~Elka_67~

~Elka_67~
  • Goście

Napisano 28 czerwiec 2018 - 15:51:50

No dobra dieta dietą, ale samo też się nie cofnie od razu. Ja zaczęłam używam serum cellu Corector od Bielendy z węglem i Matcha Tea i zaczynam widzieć efekty. Nie piszmy farmazonów, że sama dieta załatwi sprawę. 



#16 Roksana13jj

Roksana13jj

    Znajomy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 37 postów

Napisano 08 lipiec 2018 - 21:45:29

Oprócz ćwiczeń i diety polecam stosować tez różne kremy na celulit.



#17 janq

janq

    Znajomy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 32 postów

Napisano 15 lipiec 2018 - 11:33:50

Nie są potrzebne żadne zabiegi, wystarczy dobra, zbilansowania dieta i człowiek nabiera sił, oraz wygląda dużo lepiej. Do tego jakieś ćwiczenia 3 razy w tygodniu i pójdzie z górki.



#18 Mikelo

Mikelo

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 27 listopad 2018 - 21:36:26

Efekty można osiągnąć tylko stosując kombinacją diety, ćwiczeń i zabiegów. Do tego trzeba uzbroić się w cierpliwość.



#19 ~Miśka~

~Miśka~
  • Goście

Napisano 30 listopad 2018 - 14:33:11

No dobra dieta dietą, ale samo też się nie cofnie od razu. Ja zaczęłam używam serum cellu Corector od Bielendy z węglem i Matcha Tea i zaczynam widzieć efekty. Nie piszmy farmazonów, że sama dieta załatwi sprawę. 

Używam go już od roku i szczerze polecam :)



#20 ~Ada~

~Ada~
  • Goście

Napisano 31 sierpień 2019 - 12:24:17

Bardzo fajny i dający niezłe rezultaty jest koncentrat ujędrniająco-wygładzającu od Bielendy z serii body positive. Ma własnie działanie antycellulitowe a w składzie ma sol morska, kofeine i kwas hialuronowy, także naprawdę spoko 




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych