Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »
Drodzy internauci!
W związku z ciszą wyborczą wyłączyliśmy możliwość komentowania artykułów i zamieszczania wpisów na forum.
Zapraszamy w niedzielę wieczorem, po zakończeniu głosowania.

Wybory

Wybory metro piwo

447 odpowiedzi w tym temacie

#41 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 20 wrzesień 2018 - 07:53:48

Zadnych efektów teraz, zadnych potem. Robi to wyłącznie dla kasy, a niestety ludzie sa na tyle glupi, by w to wierzyć. Do tej pory nic i nagle jak będzie burmistrzem to w koncu cos zrobi, bo ponad 10 tysięcy wyplaty wpadnie.. Inni kandydaci na radnych miasta i powiatu tez poszaleli. Ciągną po pięć srok za jeden ogon, wszędzie dorabiaja za kasę i ja mam uwierzyć, że Ci zapracowani ludzie chcą zostać radnymi, by robić coś dla miasta? Guzik!!! Wszystko wyłącznie po to, by napchać własny portwel z kolejnego źródła. Ludzie, nie dajcie się omamić. Miejcie rozum.

#42 ~Kb~

~Kb~
  • Goście

Napisano 20 wrzesień 2018 - 08:16:13

A u mnie na fb pojawiły się najpierw zaproszenia do znajomych od ludzi, z którymi nie mam kontaktu. Ani na cześć, czy ty, a potem patrzę i kandydaci do wszystkiego i czego to oni nie zrobią.. nauczyciele tak samo zalosni..pracy brakuje, etat niepewny i nagle okazuje sie,ze z cichej myszki,czy d..y w korach wyrasta nam-oby nie, przyszły lokalny polityk....WSTYDU NIE MACIE!!

#43 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 20 wrzesień 2018 - 10:25:48

Tylko nie ten p.j.k Meller "Incjatywa Rozwoju Chełmży" wystarczy mi widok tego pana przy pijalni na Sienkiewicza z piwkiem w ręku, popatrzcie tylko kto jest na zdjęciu Incjatywy Rozwoju Chełmży Pinczek waligrucha gwiazda amatorskich filmów porno :) no takimi ludzmi się pan Dariusz otacza gratulacje, wracając do pana Pinczka to takich właśnie w pisie potrzebują, a może pinczek to będzie kolejny misiewicz (Chełmżyński) :) :) :)

?

#44 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 20 wrzesień 2018 - 10:26:14

Tylko nie ten p.j.k Meller "Incjatywa Rozwoju Chełmży" wystarczy mi widok tego pana przy pijalni na Sienkiewicza z piwkiem w ręku, popatrzcie tylko kto jest na zdjęciu Incjatywy Rozwoju Chełmży Pinczek waligrucha gwiazda amatorskich filmów porno :) no takimi ludzmi się pan Dariusz otacza gratulacje, wracając do pana Pinczka to takich właśnie w pisie potrzebują, a może pinczek to będzie kolejny misiewicz (Chełmżyński) :) :) :)

?

#45 ~MAREK~

~MAREK~
  • Goście

Napisano 20 wrzesień 2018 - 18:22:13

Nagle wszyscy na radnych i burmistrzow kandyduja prawdziwy wysyp sie zrobil . Pisza do mnie na FB zebym na tego czy tamtego glosowal ze ta pani jest ok itd . Dajcie sobie spokoj nie mieszajcie mnie w to dziwie sie co niektorym ze otaczaja sie takimi ludzmi . Pewnie ich tylko chca wykorzystac do nagadywania ludzi a laury oni zebiora 



#46 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 20 wrzesień 2018 - 19:02:19

Toc jak nie chcesz by Ci nie pisali, to im o tym powiedz albo napisz A nie beczysz jak cipka

#47 ~Gosc~

~Gosc~
  • Goście

Napisano 20 wrzesień 2018 - 20:29:16

Ja tez kandytuje na radnego ale nie bede robil szopek, nie bede nic obiecywal ani zamydlal oczu mieszkancom. Chce byc dobrym radnym zrobic co moge ale bez obiecywania zlotych gor. Chce byc wsparciem i sluzyc pomoca mieszkanca a nie tylko dobrze gadac. Wybiora mnie ok jesli nie, bede staral sie dalej.

#48 ~Gosc~

~Gosc~
  • Goście

Napisano 20 wrzesień 2018 - 20:29:33

Ja tez kandytuje na radnego ale nie bede robil szopek, nie bede nic obiecywal ani zamydlal oczu mieszkancom. Chce byc dobrym radnym zrobic co moge ale bez obiecywania zlotych gor. Chce byc wsparciem i sluzyc pomoca mieszkanca a nie tylko dobrze gadac. Wybiora mnie ok jesli nie, bede staral sie dalej.

#49 ~GOSC~

~GOSC~
  • Goście

Napisano 20 wrzesień 2018 - 21:14:15

do normalnej pracy idzcie a nie za darmo od podatnikow pieniadze brac 



#50 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 20 wrzesień 2018 - 23:17:38

Tak jest zbudowany system. Ktoś i tak trafi do rady więc koniec pipczenia i lepiej idzta na wybory

#51 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 21 wrzesień 2018 - 12:18:31

Są już jakieś listy kandydatów na radnych i burmistrza?

#52 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 21 wrzesień 2018 - 13:15:00

Już są, niedługo się wczytamy, a potem myśleć i głosować

#53 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 21 wrzesień 2018 - 13:28:46

A ta kobieta to kto to jest? I co to jest ten Burger?


Fajna kobieta, warto poznać i się zastanowić nad jej kandydaturą na poważnie. A szkoły liderów rzadko komu zaszkodzily,marsze z kijkami, nawet jak nie mają szczytnego celu, jak było u tej pani, to rzecz do której trudno się przyczepić. Chyba że alternatywą piwko i telewizor. Kuszące..

#54 ~gOstek~

~gOstek~
  • Goście

Napisano 21 wrzesień 2018 - 19:23:00

Co ma być kuszące ? Wszyscy znają tą panią, jej przekonania, i szacunek do innych. Bajki i wizję o Chełmży pełnej turystów już kilkakrotnie mieliśmy, jak i wiele innych oklepanych frazesów. Może w końcu Danka uwierzy w bocianka i zajmie się swym domkiem. Pozdrawiam.

#55 ~gosc~

~gosc~
  • Goście

Napisano 21 wrzesień 2018 - 19:36:19

ta pania juz znamy chociazby z obrad rad miasta w telewizji Chelmza tylko siedzi nigdy jeszcze nie zabrala glosu ja w tym roku nie ide bo nie ma nikogo . pozdrawiam



#56 ~Gosc~

~Gosc~
  • Goście

Napisano 21 wrzesień 2018 - 19:44:08

A kto to w ogole jest ta pani Danka ?

#57 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 21 wrzesień 2018 - 20:11:19

Niejaki Sosnowski zarządził...na osiedlu widzą już jego plakaty....sprzed 4 lat, z logiem sld. A jak plotka głosi, startuje z komitetu obecnego burmistrza... kreatywność wprostproporcjonalna do aktywności w radzie...wystarczy poczytać protokoły.

#58 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 21 wrzesień 2018 - 20:59:51

Co ma być kuszące ? Wszyscy znają tą panią, jej przekonania, i szacunek do innych. Bajki i wizję o Chełmży pełnej turystów już kilkakrotnie mieliśmy, jak i wiele innych oklepanych frazesów. Może w końcu Danka uwierzy w bocianka i zajmie się swym domkiem. Pozdrawiam.

może rozwiń temat bo nie każdy miał okazję mieć z nią do czynienia.

#59 ~Kandydat na radnego~

~Kandydat na radnego~
  • Goście

Napisano 21 wrzesień 2018 - 21:41:49

Gadacie kazdy na kazdego a i tak glosujecie bez przemyslenia. Wszyscy obiecuja zlote gory a tak na prawde wszystko wychodzi w praniu. Mam dosc tych wyborow , gdzie kazdy wyborca kieruje sie slowami danego kandytada a nie jego zaangazowaniem i czynami. Ja tez kandytuje ale nic nie obiecuje. Jedno wiem, trzeba rozmawiac z mieszkancami i ich wysluchac ale nic nie obiecywac tylko zrobic wszystko co w mojej mocy aby polepszyc byt naszych mieszkancow.

#60 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 21 wrzesień 2018 - 22:14:44

Jak można mieszkać w Toruniu i kandydawać na radnego miasta Chełmża? Nie masz wstydu. W Toruniu nie masz szans, więc się pchasz tutaj. Tam sie wykaz. Tam nie masz szans. A tu lud glupi to może gadke smieszna kupi...? Klamiesz i sciemniasz cale zycie, wiec dlaczego nie teraz. Ten fb, ktory zalozyles to nie byl przypadek. Wszystko wyliczone, by sie nachapać.. żenada...



Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Wybory, metro, piwo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych