Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »
Drodzy internauci!
W związku z ciszą wyborczą wyłączyliśmy możliwość komentowania artykułów i zamieszczania wpisów na forum.
Zapraszamy w niedzielę wieczorem, po zakończeniu głosowania.

WSD w Grudziadzu

12 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Alinka~

~Alinka~
  • Goście

Napisano 16 kwiecień 2012 - 20:53:31

Co myślicie o Wyższej Szkole Demokracji w Grudziadzu. Co to za uczelnia.

#2 ~ktoś~

~ktoś~
  • Goście

Napisano 17 kwiecień 2012 - 08:22:30

Studiuję tam i jestem bardzo zadowolona-super atmosfera,fajni wykładowcy a uczyc się trzeba jak na każdej uczelni

#3 ~student~

~student~
  • Goście

Napisano 17 kwiecień 2012 - 08:51:11

Studiuję tam i jestem bardzo zadowolona-super atmosfera,fajni wykładowcy a uczyc się trzeba jak na każdej uczelni

Gratulujemy pracownikowi WSD dobrego samopoczucia i dokonywanie wpisów na polecenie właściciela szkoly. Prawda jest niestety inna, szara i bylejaka. Poziom nauczania równy szkole średniej, kadra kiepska, tylko szumu wokół szkoły dużo.

#4 ~ktoś~

~ktoś~
  • Goście

Napisano 17 kwiecień 2012 - 14:40:37

Skoro taka jest Twoja opinia,to na pewno nie jesteś studentem tej szkoły,bo trudno znaleźć lepszą kadrę.Może sypniesz nazwiskami i podasz który z wykładowców jest bylejaki?

#5 ~Leszek~

~Leszek~
  • Goście

Napisano 17 kwiecień 2012 - 17:47:39

A jaką rolę tam pełni pan Gall.

#6 ~ktoś~

~ktoś~
  • Goście

Napisano 17 kwiecień 2012 - 18:08:21

Na pewno nie jest wykładowcą.To może jakiś menager w szkole.nic mi to nazwisko nie mówi

#7 ~zimba~

~zimba~
  • Goście

Napisano 08 maj 2012 - 10:57:10

na pewno nie jest nikim waznym...

#8 ~mm~

~mm~
  • Goście

Napisano 08 maj 2012 - 18:34:54

Przyke ale prawdziwe, to forum GP uczestniczy w ukladach i likwiduje wpisy.

#9 ~ny~

~ny~
  • Goście

Napisano 08 maj 2012 - 20:25:16

Szkoda czasu na WSD. Marna szkola, a i pracy po niej nie dostaniesz.

#10 ~ona~

~ona~
  • Goście