Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Crycha~

~Crycha~
  • Goście

Napisano 10 luty 2015 - 07:42:50

"Rewelacja", dziś odcinek Sułkowskiego od Dwernickiego do Kamiennej był przejezdny w 7 min. Jeśli tak ma działać ITS, to montaż tego systemu był pomyłką.



#2 ~kooloobollo~

~kooloobollo~
  • Goście

Napisano 10 luty 2015 - 08:17:11

ITS nie obejmuje braku myślenia tzw. 'kierowców' - zanim ruszą spod świateł szukają wajchy od biegów albo gadają przez smartfona, a jak ruszą w końcu to pędzą do następnhc świateł (oczywiście przekraczająć dozwoloną prędkość), po czym hamują....zanim się rospędzą, dojeżdżają kolejni, którzy musza zwolnić itd.... tego nie uszą na kursie prawa jazdy - jsk sprawnie ruszyć oraz patrzeć nie 50m przed siebie ale też i 500... i PRZEWIDYWAĆ I MYŚLEĆ...

mam nadzieję, że ten system sprawni poruszanie się komunikacją miejską, która powinna mieć priorytet!

a jednoosobowe pojazdy spalinowe, niech sobie czekaja w korkach B)



#3 ~xxx~

~xxx~
  • Goście

Napisano 10 luty 2015 - 09:58:18

Dlaczego tylko do Ujejskiego, a co z obiecaną synchronizacją świateł na przejsciu dla pieszych przy Shellu ze światłami na skrzyżowaniu z Magnuszewską.  Dlaczego skręt w prawo z Wojska Polskiego w Magnuszewską bądź Trasę Uniwersytecką zawsze jest dozwolony z zielonym dla peszych i rowerów,



#4 ~Dorota~

~Dorota~
  • Goście

Napisano 10 luty 2015 - 10:52:06

A ja jestem zachwycona wjazdem do Bydgoszczy od strony Osielska. Jeżdżę tamtędy codziennie w okolicy godz. 8 i dotychczas korki na wysokości kościoła zatrzymywały mnie na kwadrans. Od czasu zmian nie ma tam korków w ogóle. Jak dla mnie - rewelacja. 



#5 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 luty 2015 - 12:39:01

Płynna jazda nie do końca bo zielone zapala się za późno. Ten kto ustawiał system nie przewidział, że na odcinku od 1 do 2 świateł ludzie wyjeżdżają np. spod Netto i tworzy się korek uniemożliwiający przejazd bez hamowania. Mały błąd ale zasadniczy. Poza tym wszystko działa do momentu uruchomienia wszystkich świateł. Przejście dla pieszych na solskiego z pewnością nie jest podpięte do ITS. A to kolejny błąd. Zielona fala kończy się na Magnuszewskiej gdzie na skrzyżowaniu, które barany myliły z rondem założono sygnalizację kompletnie nie połączoną z sygnalizacją na przejściu koło schell. Tym sposobem krótszy odcinek o parę kilometrów pokonuje się w tym samym czasie co wy...Tak wiem, tam nie ma ITSa...pytanie dlaczego? Nie chodziło o płynny przejazd W-Z i Pn-Pd?

#6 ~Tower~

~Tower~
  • Goście

Napisano 10 luty 2015 - 12:39:11

A ja jestem zachwycona wjazdem do Bydgoszczy od strony Osielska. Jeżdżę tamtędy codziennie w okolicy godz. 8 i dotychczas korki na wysokości kościoła zatrzymywały mnie na kwadrans. Od czasu zmian nie ma tam korków w ogóle. Jak dla mnie - rewelacja. 

Za to są w jnnych miejscach. A Ci co stoją w korkach, nie są zachwyceni tym rozwiązaniem. A przecierz są, systemy które, byłyby w stanie to wszystko ogarnąć! Tyle, że WŁODAŻE, nie są nimi zainteresowani! Górę biorą własne interesy! :wacko: :blink: :o



#7 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 luty 2015 - 14:25:10

Za to są w jnnych miejscach. A Ci co stoją w korkach, nie są zachwyceni tym rozwiązaniem. A przecierz są, systemy które, byłyby w stanie to wszystko ogarnąć! Tyle, że WŁODAŻE, nie są nimi zainteresowani! Górę biorą własne interesy! :wacko: :blink: :o


Weź sobie do łapy słownik ortograficzny i solidnie go postudiuj, żebyś nie musiał publicznie się kompromitować...

#8 ~alien~

~alien~
  • Goście

Napisano 10 luty 2015 - 15:35:45

To ze its to pomylka to jedna sprawa, zielona fala hmm raz na kilka przejazdow sie uda na nia teafic ale tak bylo tez wczesniej. Druga sprawa ze nacpali tych swiatel w calym miescie jak nie normalni. Niedlugo szybciej bedzie dotrzec do celu pieszo niz samochodem. tyle kasy w bloto.

#9 ~Andrej~

~Andrej~
  • Goście

Napisano 10 luty 2015 - 17:07:22

Zamiast ITS bezkolizyjny przejazd wokół centrum do głównych dróg krajowych , w centrum zdjąć sygnalizację zdjąć znaki oprócz zakazu zatrzymywania i wyznaczających parkingi, prędkość maks.40 km/h. Do tego na obrzeżach śródmieścia parkingi zachęcające np. ceną do korzystania z nich, może jakieś zachęty dla kierowców do korzystania z komunikacji publicznej i w mieście ruch się uspokoi przy stanowczo zwiększonej prędkości podróżowania. Można podobne rozwiązania spotkać na zachód od Odry i nie trzeba być oryginalny lepiej skuteczny . Wiem że to praca na długie lata,ale można ją wykonać etapami i ten kto odważy się to wprowadzić  ma u mnie głos na zawsze nieważne z jakiej jest partii. Myślę, że wielu kierowców wyraziłoby swoją wdzięczność za odkorkowanie miasta w wyborach osobie która podejmie ryzyko poprzez długofalowy program rozbudowy dróg miejskich odkorkowania miasta .



#10 alsgls

alsgls

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 13 luty 2015 - 11:06:00

To może jednak warto było wydać te pieniądze





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ITS, korki, sygnalizacja świetlna

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych