Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Tesco w Świeciu, czyli swoiste rozumienie hasła "klient nasz pan"

Tesco obsługa kultura

7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Wojtek~

~Wojtek~
  • Goście

Napisano 26 maj 2012 - 20:25:15

Starszą panią w Tesco przygniotły automatyczne drzwi. Upadła. Klienci pomogli jej wstać. Ze strony pani kierownik zmiany oraz kierownika ochrony słowo "przepraszam" nie padło. Ponadto można było kilka razy usłyszeć, że coś takiego "nie mogło się zdarzyć".

Notatki ze zdarzenia nie sporządzono sugerując, iż owa starsza pani upadnie wkrótce po raz drugi z groźniejszym skutkiem i będzie skarżyć "Tesco" oraz ubiegać się o odszkodowanie.

Brzmiało to jak sugestia, że klientka może być oszustką i tylko czeka na okazję, aby wyłudzić odszkodowanie od "uczciwego" i "niewinnego" hipermarketu.

#2 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 21 wrzesień 2012 - 06:05:50

A czy jest obowiązek kupowania akurat w tym sklepie.

#3 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 03 czerwiec 2013 - 07:28:45

Kto w markecie przejmuje się takimi bzdurami.



#4 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 03 czerwiec 2013 - 09:19:07

w świeckim Tewsco paskudnie traktuje się kllientów. Wiele razy prób owałam kupić ser w kawałku, a panie zaqproponowały mi w plastrach, powiedziałam , że chcę w kawałku a one mi na to, że nie będą kroiły skoro mają tyle paczek pokrojonych w plastry. To samo z chlebem./ Proszę o pół chleba wiejskiego, a pani mi na to, że leży zapakowany na półce, ja jej na to, że nie chcę krojonego chleba tylko w całości,,,,niestety odmówiono mi sprzedaży mimo, ze mieli napieczony taki chleb. Przy kasach panie plotują z klientkami znajomymi a cała reszta czeka w kolejce, na zwrócone uwagi reagują agresją słowną a przy następnych zakupach są złośliwe.



#5 piotr2

piotr2

    Swojak

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 883 postów

Napisano 03 czerwiec 2013 - 14:59:28

Świeckie Tesco omijam z daleka. Główny powód to masakra przy kasach. Bez sensu ustawili samoobsługowe z niemiłą pomocą. Szkoda czasu. Mnie i zdaje się innym klientom, taka edukacja do niczego nie jest potrzebna, zwłaszcza, że innych dużych sklepach bardziej szanują klientów.   

 

 



#6 ~goćć~

~goćć~
  • Goście

Napisano 28 listopad 2013 - 21:06:38

Bardzo nie miła obsługa.



#7 ~Magda~

~Magda~
  • Goście

Napisano 08 marzec 2015 - 06:53:07

Miła obsługa, nie narzekajcie
Możecie trafić gorzej.

#8 ~klient~

~klient~
  • Goście

Napisano 09 marzec 2015 - 12:17:05

Jak wszędzie, jedni mili drudzy wręcz chamscy.

Za to kierownik sklepu robi bardzo dobre wrażenie.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tesco, obsługa, kultura

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych