Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Studia - co wybrać?

studia szkoła

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Adrian~

~Adrian~
  • Goście

Napisano 12 maj 2014 - 20:46:50

Zastanawiam się nad studiowaniem doradztwa podatkowego, bo myślę, że ten kierunek pozwoli mi zdobyc dobra prace. Jak myślicie jaką uczelnię warto wybrać? Ktoś ma jakieś doświadczenia?

#2 ~Falco~

~Falco~
  • Goście

Napisano 18 maj 2014 - 16:47:43

Na WSB w Gdańsku masz możliwość studiowania w tym kierunku. Jestem studentem tej uczelni i właśnie jestem na 2 roku rachunkowości i uważam, że wybrałem właściwą uczelnię. Jeżeli chcesz ukończyć dobre studia i mieć szansę na dobra prace to zapraszam właśnie na WSB. Zwłaszcza, że uczelnia organizuje teraz konkurs: przyszlosczwsb.pl, w którym można wygrać darmowy rok studiów.

#3 gladiator20

gladiator20

Nowy

• Użytkownicy
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 11 czerwiec 2014 - 10:18:44

Ja studiowałem kierunek związany z językiem obcym. Jeśli dla kogoś angielski nie stanowi problemu to jak najbardziej może się wybrać na taki kierunek ;) Serdecznie polecam...

#4 patrycja_gie

patrycja_gie

Bywalec

• Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 71 postów

Napisano 22 lipiec 2014 - 09:16:19

Ja kończyłam architekturę :) Zawsze marzyłam o tym kierunku. Grunt, żeby naprawdę wybierać sercem i pasją :)

#5 Skonemar

Skonemar

Bywalec

• Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 83 postów

Napisano 16 październik 2014 - 12:54:24

Nie studiuj w ogóle. Idź do pracy. Serio, zobaczysz, że przyniesie to więcej dobrego niż tracenie czasu na studiach ;]

#6 chatekpuchatek84

chatekpuchatek84

Bywalec

• Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 57 postów

Napisano 02 luty 2015 - 01:28:41

Doświadczenie przede wszystkim a studia jako dodatek

#7 rolando1

rolando1

Znajomy

• Użytkownicy
  • PipPip
  • 40 postów

Napisano 26 luty 2015 - 16:18:16