Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Strajk nauczycieli


397 odpowiedzi w tym temacie

#341 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 07 lipiec 2019 - 13:57:57

Czy prawdą jest, że nauczyciele w Gminie Żnin tzw. łamistrajki, którzy niby strajkowali, a i tak chodzili do szkoły dostali spłatę z urzędu miasta ? A teraz Ci wielcy zmęczeni latają na wycieczki zagraniczne i szykują się do kolejnego wrześniowego strajku ? Brawo nauczyciele, po tym co usłyszałem od znajomego nauczyciela tym bardziej Was nie popieram. Sprawdziło się - byle kasa się zgadzała , a reszta to...



#342 ~Ateistka~

~Ateistka~
  • Goście

Napisano 07 lipiec 2019 - 14:22:26

co tam gęgasz znowu Donie? Weź Pan ochłoń i ogarnij się. Twoja orientacja mnie tyle obchodzi, ile to, gdzie są zgubione są dały wuja Janusza. Weź pan te zabawki. Nie pij już dziś więcej.

Na wyborczej też gęgają prawda Dokken :D :D

p.s. wy to macie słownictwo ale z wiedzą krucho prawda :lol:

p.s. 2 nie jestem piętaszek ale wątpie czy czytałeś Bezludną wyspę... prawda :lol:



#343 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 07 lipiec 2019 - 17:56:35

Czy prawdą jest, że nauczyciele w Gminie Żnin tzw. łamistrajki, którzy niby strajkowali, a i tak chodzili do szkoły dostali spłatę z urzędu miasta ? A teraz Ci wielcy zmęczeni latają na wycieczki zagraniczne i szykują się do kolejnego wrześniowego strajku ? Brawo nauczyciele, po tym co usłyszałem od znajomego nauczyciela tym bardziej Was nie popieram. Sprawdziło się - byle kasa się zgadzała , a reszta to...

 


Czytałem że wszyscy biedni nauczyciele którzy spyertolili uczniom jak ta zalewska dostali spłaty.Więc teraz wakacje.A od września się obaczy.Jakieś wyjazdy na koszt uczni itd się wymyśli.A kogo obchodzi że tys uczni się nie dostało do szkół??Może zalewską?Ją raczej czy implanty zębów są ciągle ładne,i czy płaca euro brutto czy netto.Jak można było tej babie dać mandat??Polacy to deb***e !!



#344 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 11 lipiec 2019 - 18:17:51

 

Czytałem że wszyscy biedni nauczyciele którzy spyertolili uczniom jak ta zalewska dostali spłaty.Więc teraz wakacje.A od września się obaczy.Jakieś wyjazdy na koszt uczni itd się wymyśli.A kogo obchodzi że tys uczni się nie dostało do szkół??Może zalewską?Ją raczej czy implanty zębów są ciągle ładne,i czy płaca euro brutto czy netto.Jak można było tej babie dać mandat??Polacy to deb***e !!

 

Ci deb***ni nauczyciele są tak mundrzy, że oglądając tvp głosowali na PiS to ich teraz pis ru.... w du....  Można to sprawdzić w oficjalnych badaniach rynkowych. 



#345 ~Gosc~

~Gosc~
  • Goście

Napisano 11 lipiec 2019 - 19:07:22

A ONI I TAK ZAGLOSUJĄ NA PIS

#346 ~Uczeń~

~Uczeń~
  • Goście

Napisano 12 lipiec 2019 - 22:04:04

Uczniów głombie!

#347 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 lipiec 2019 - 22:07:43

Głąbie głąbie. Jak już poprawiaj to daj sam przykład głąbie

#348 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 sierpień 2019 - 11:42:27

Wakacje się kończą czas zacząć strajkowac bo my biedni nauczyciele nie mamy za co spłacać kredytów w euro, rat za auta. Mam nadzieję że ludzie będą wpłacać na nasz fundusz żebyśmy mogli mieć wypłatę podczas strajku a co mądrzejszy z nas pójdzie na chorobowe.

#349 ~Magda~

~Magda~
  • Goście

Napisano 08 sierpień 2019 - 12:49:35

Pan burmistrz mówił ze nie zabiorą wam pensji za strajk. To niech dotrzyma obietnicy :)

#350 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 sierpień 2019 - 13:00:09

Właśnie obietnic się dotrzymuje Panie Burmistrzu, gdzie Pańska odwaga Łabiszyn wypłacił ale tam jest innej klasy włodarz :( no cóż pewnie pieniądze z subwencji uda się przesunąć np. na medale i grawertony



#351 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 08 sierpień 2019 - 13:16:50

Pan burmistrz mówił ze nie zabiorą wam pensji za strajk. To niech dotrzyma obietnicy :)


Płaci się za pracę.

#352 ~Gosc~

~Gosc~
  • Goście

Napisano 08 sierpień 2019 - 13:20:53

Ciekaw jestem na kogo będą glosować czy na Pasożytów i Szkodników czy Przestepczą Organizacje ?

#353 ~Oczekujący~

~Oczekujący~
  • Goście

Napisano 08 sierpień 2019 - 14:10:36

Poniżej publikuje wyciąg z opinii Biura Analiz Sejmowych z 19 czerwca 2019 r. (nr BAS-WAP-957/19) w sprawie interpretacji art. 23 ust. 2 ustawy o rozwiązywaniu sporów zbiorowych, który można wykorzystać w rozmowach z dyrektorami lub organami prowadzącymi: Może Pan Burmistrz zainteresuje swoich współpracowników odpowiedzialnych za działkę oświaty i poczytają ze zrozumieniem poniższy tekst a Burmistrz na rozpoczęciu roku wytłumaczy nauczycielem dlaczego nie dostali wynagrodzeń tylko niech to nie będzie tłumaczenie w stylu NIE BO NIE

OPINIA BIURA ANALIZ SEJMOWYCH

Brak możliwości prawnej potrącania wynagrodzenia w wysokości 8 godzin za jeden dzień strajku

Opinia wskazuje na dwa sposoby obliczenia dziennej stawki wynagrodzenia: według Ministerstwa Edukacji Narodowej i według Głównego Inspektora Pracy.

W obu przypadkach stawka dzienna ustalana jest w odniesieniu jedynie do godzin ewidencjonowanych w ramach obowiązkowego pensum zajęć.

MEN:

- tygodniowe pensum należy podzielić przez pięć (pięć dni pracy w tygodniu), 18 : 5 = 3,6 godzin pracy na dzień;

GIP:

- tygodniowe pensum x 4,16 (średnia tygodni w miesiącu) = 75 godzin w zaokrągleniu – liczba godzin faktycznie niezrealizowanych w związku ze strajkiem.

  1. Dopuszczalność prawna nawiązywania porozumień postrajkowych

Z treści opinii BAS wynika, że porozumienie postrajkowe może stanowić podstawę przyznania wynagrodzenia za strajk, ponieważ z treści art. 23 ust. 2 ustawy o rozwiązywaniu sporów zbiorowych (u.r.s.z.) nie wynika zakaz dla zawarcia takiego porozumienia, ale jedynie brak możliwości żądania od pracodawcy wynagrodzenia za czas strajku przez pracownika.

Pracodawca może w ramach porozumienia ze związkiem zawodowym zapewnić wynagrodzenie za strajk nawet w sytuacji, gdy zgodnie z ustawą takie prawo pracownikowi nie przysługuje.

W porozumieniu kończącym strajk pracodawca może się zobowiązać do wypłaty wynagrodzenia za czas strajku.

Prawo takie wywiedziono z treści art. 59 ust. 2 Konstytucji RP w zw. z art. 9 § 1 k.p., art. 9 i art. 14 u.r.s.z., art. 4 Konwencji MOP, art. 21 ustawy o związkach zawodowych.

Możliwość nawiązania porozumienia postrajkowego została potwierdzona przywołaniem orzecznictwa Sądu Najwyższego oraz dorobku nauki prawa pracy.

  1. Dopuszczalność prawna nawiązywania porozumień przed zakończeniem strajku

Z treści opinii BAS wynika także, że porozumienie dotyczące utrzymania prawa do wynagrodzenia za okres strajku może być nawiązane także przed zakończeniem akcji strajkowej.

Tak więc porozumienia takie mogą być nawiązywane także np. w sytuacji zawieszenia strajku.

Prawo takie wywiedziono z treści art. 59 ust. 2 Konstytucji RP w zw. z art. 9 § 1 k.p., art. 9 i art. 14 u.r.s.z., art. 4 Konwencji MOP, art. 21 ustawy o związkach zawodowych.

Jako przykład podano porozumienie zawarte w dniu 8 czerwca 2016 r. pomiędzy Instytutem „Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie a OPZZ.

  1. Porozumienie w sprawie wynagrodzenia za czas strajku nie naruszają dyscypliny finansów publicznych

Porozumienie w sprawie wynagrodzenia za czas strajku nie narusza ustawy o finansach publicznych, jak również nie stanowi naruszenia dyscypliny finansów publicznych.

Porozumienie w sprawie wynagrodzenia za czas strajku mogą być kwalifikowane jako stanowiące odrębny tytuł prawny do dokonywania rozporządzeń finansowych, zgodnie z art. 44 ust. 2 ustawy o finansach publicznych („jednostki sektora finansów publicznych dokonują wydatków zgodnie z przepisami dotyczącymi poszczególnych rodzajów wydatków”).

Jednocześnie art. 46 ust. 1 ustawy o finansach publicznych nie stoi na przeszkodzie zawarciu porozumienia zbiorowego, którego postanowienia wprowadzają skutki finansowe dla danej jednostki sektora finansów publicznych nie tylko na dany rok, ale i na przyszłe lata.

Warunkiem jest, aby zobowiązanie pracodawcy obejmowało kwotę do wysokości wynikającej z planu finansowego w zakresie wydatków na wynagrodzenia.

Zgodność porozumień postrajkowego w kontekście wymogu zachowania dyscypliny finansów publicznych została potwierdzona przywołaniem orzecznictwa Sądu Najwyższego oraz dorobku nauki prawa pracy.

  1. Zawarcie porozumienie w sprawie wynagrodzenia za czas strajku po dokonaniu potrącenia nie narusza dyscypliny finansów publicznych

W opinii BAS podniesiono także kwestię dopuszczalności normatywnej i zgodności z dyscypliną finansów publicznych porozumień postrajkowych, zawieranych po dokonaniu potrącenia wynagrodzenia za czas strajku przez pracodawcę.

Z opinii BAS wynika, że takie zawieranie tego typu porozumień jest również dopuszczalne prawnie. W opinii określano je mianem „innych porozumień” stanowiących źródło prawa pracy na równi z normami ustawowymi. Tym samym porozumienie w sprawie wynagrodzenia za czas strajku po potrąceniu wynagrodzenia przez pracodawcę nie narusza ustawy o finansach publicznych, jak również nie stanowi naruszenia dyscypliny finansów publicznych.

Prawo takie wywiedziono z treści art. 59 ust. 2 i 4 Konstytucji RP w zw. z art. 9 § 1 k.p.

Zgodność porozumień postrajkowego w kontekście wymogu zachowania dyscypliny finansów publicznych została potwierdzona przywołaniem orzecznictwa Sądu Najwyższego oraz dorobku nauki prawa pracy.   

A jak ktoś wątpi w prawdziwość tego co powyżej zapraszam na stronę ZNP na facebooku

 

 



#354 ~Oczekujący~

~Oczekujący~
  • Goście

Napisano 08 sierpień 2019 - 14:11:17

Poniżej publikuje wyciąg z opinii Biura Analiz Sejmowych z 19 czerwca 2019 r. (nr BAS-WAP-957/19) w sprawie interpretacji art. 23 ust. 2 ustawy o rozwiązywaniu sporów zbiorowych, który można wykorzystać w rozmowach z dyrektorami lub organami prowadzącymi: Może Pan Burmistrz zainteresuje swoich współpracowników odpowiedzialnych za działkę oświaty i poczytają ze zrozumieniem poniższy tekst a Burmistrz na rozpoczęciu roku wytłumaczy nauczycielem dlaczego nie dostali wynagrodzeń tylko niech to nie będzie tłumaczenie w stylu NIE BO NIE

OPINIA BIURA ANALIZ SEJMOWYCH

Brak możliwości prawnej potrącania wynagrodzenia w wysokości 8 godzin za jeden dzień strajku

Opinia wskazuje na dwa sposoby obliczenia dziennej stawki wynagrodzenia: według Ministerstwa Edukacji Narodowej i według Głównego Inspektora Pracy.

W obu przypadkach stawka dzienna ustalana jest w odniesieniu jedynie do godzin ewidencjonowanych w ramach obowiązkowego pensum zajęć.

MEN:

- tygodniowe pensum należy podzielić przez pięć (pięć dni pracy w tygodniu), 18 : 5 = 3,6 godzin pracy na dzień;

GIP:

- tygodniowe pensum x 4,16 (średnia tygodni w miesiącu) = 75 godzin w zaokrągleniu – liczba godzin faktycznie niezrealizowanych w związku ze strajkiem.

  1. Dopuszczalność prawna nawiązywania porozumień postrajkowych

Z treści opinii BAS wynika, że porozumienie postrajkowe może stanowić podstawę przyznania wynagrodzenia za strajk, ponieważ z treści art. 23 ust. 2 ustawy o rozwiązywaniu sporów zbiorowych (u.r.s.z.) nie wynika zakaz dla zawarcia takiego porozumienia, ale jedynie brak możliwości żądania od pracodawcy wynagrodzenia za czas strajku przez pracownika.

Pracodawca może w ramach porozumienia ze związkiem zawodowym zapewnić wynagrodzenie za strajk nawet w sytuacji, gdy zgodnie z ustawą takie prawo pracownikowi nie przysługuje.

W porozumieniu kończącym strajk pracodawca może się zobowiązać do wypłaty wynagrodzenia za czas strajku.

Prawo takie wywiedziono z treści art. 59 ust. 2 Konstytucji RP w zw. z art. 9 § 1 k.p., art. 9 i art. 14 u.r.s.z., art. 4 Konwencji MOP, art. 21 ustawy o związkach zawodowych.

Możliwość nawiązania porozumienia postrajkowego została potwierdzona przywołaniem orzecznictwa Sądu Najwyższego oraz dorobku nauki prawa pracy.

  1. Dopuszczalność prawna nawiązywania porozumień przed zakończeniem strajku

Z treści opinii BAS wynika także, że porozumienie dotyczące utrzymania prawa do wynagrodzenia za okres strajku może być nawiązane także przed zakończeniem akcji strajkowej.

Tak więc porozumienia takie mogą być nawiązywane także np. w sytuacji zawieszenia strajku.

Prawo takie wywiedziono z treści art. 59 ust. 2 Konstytucji RP w zw. z art. 9 § 1 k.p., art. 9 i art. 14 u.r.s.z., art. 4 Konwencji MOP, art. 21 ustawy o związkach zawodowych.

Jako przykład podano porozumienie zawarte w dniu 8 czerwca 2016 r. pomiędzy Instytutem „Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie a OPZZ.

  1. Porozumienie w sprawie wynagrodzenia za czas strajku nie naruszają dyscypliny finansów publicznych

Porozumienie w sprawie wynagrodzenia za czas strajku nie narusza ustawy o finansach publicznych, jak również nie stanowi naruszenia dyscypliny finansów publicznych.

Porozumienie w sprawie wynagrodzenia za czas strajku mogą być kwalifikowane jako stanowiące odrębny tytuł prawny do dokonywania rozporządzeń finansowych, zgodnie z art. 44 ust. 2 ustawy o finansach publicznych („jednostki sektora finansów publicznych dokonują wydatków zgodnie z przepisami dotyczącymi poszczególnych rodzajów wydatków”).

Jednocześnie art. 46 ust. 1 ustawy o finansach publicznych nie stoi na przeszkodzie zawarciu porozumienia zbiorowego, którego postanowienia wprowadzają skutki finansowe dla danej jednostki sektora finansów publicznych nie tylko na dany rok, ale i na przyszłe lata.

Warunkiem jest, aby zobowiązanie pracodawcy obejmowało kwotę do wysokości wynikającej z planu finansowego w zakresie wydatków na wynagrodzenia.

Zgodność porozumień postrajkowego w kontekście wymogu zachowania dyscypliny finansów publicznych została potwierdzona przywołaniem orzecznictwa Sądu Najwyższego oraz dorobku nauki prawa pracy.

  1. Zawarcie porozumienie w sprawie wynagrodzenia za czas strajku po dokonaniu potrącenia nie narusza dyscypliny finansów publicznych

W opinii BAS podniesiono także kwestię dopuszczalności normatywnej i zgodności z dyscypliną finansów publicznych porozumień postrajkowych, zawieranych po dokonaniu potrącenia wynagrodzenia za czas strajku przez pracodawcę.

Z opinii BAS wynika, że takie zawieranie tego typu porozumień jest również dopuszczalne prawnie. W opinii określano je mianem „innych porozumień” stanowiących źródło prawa pracy na równi z normami ustawowymi. Tym samym porozumienie w sprawie wynagrodzenia za czas strajku po potrąceniu wynagrodzenia przez pracodawcę nie narusza ustawy o finansach publicznych, jak również nie stanowi naruszenia dyscypliny finansów publicznych.

Prawo takie wywiedziono z treści art. 59 ust. 2 i 4 Konstytucji RP w zw. z art. 9 § 1 k.p.

Zgodność porozumień postrajkowego w kontekście wymogu zachowania dyscypliny finansów publicznych została potwierdzona przywołaniem orzecznictwa Sądu Najwyższego oraz dorobku nauki prawa pracy.   

A jak ktoś wątpi w prawdziwość tego co powyżej zapraszam na stronę ZNP na facebooku

 

 



#355 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 sierpień 2019 - 14:13:39

Poniżej publikuje wyciąg z opinii Biura Analiz Sejmowych z 19 czerwca 2019 r. (nr BAS-WAP-957/19) w sprawie interpretacji art. 23 ust. 2 ustawy o rozwiązywaniu sporów zbiorowych, który można wykorzystać w rozmowach z dyrektorami lub organami prowadzącymi: Może Pan Burmistrz zainteresuje swoich współpracowników odpowiedzialnych za działkę oświaty i poczytają ze zrozumieniem poniższy tekst a Burmistrz na rozpoczęciu roku wytłumaczy nauczycielem dlaczego nie dostali wynagrodzeń tylko niech to nie będzie tłumaczenie w stylu NIE BO NIE

OPINIA BIURA ANALIZ SEJMOWYCH

Brak możliwości prawnej potrącania wynagrodzenia w wysokości 8 godzin za jeden dzień strajku

Opinia wskazuje na dwa sposoby obliczenia dziennej stawki wynagrodzenia: według Ministerstwa Edukacji Narodowej i według Głównego Inspektora Pracy.

W obu przypadkach stawka dzienna ustalana jest w odniesieniu jedynie do godzin ewidencjonowanych w ramach obowiązkowego pensum zajęć.

MEN:

- tygodniowe pensum należy podzielić przez pięć (pięć dni pracy w tygodniu), 18 : 5 = 3,6 godzin pracy na dzień;

GIP:

- tygodniowe pensum x 4,16 (średnia tygodni w miesiącu) = 75 godzin w zaokrągleniu – liczba godzin faktycznie niezrealizowanych w związku ze strajkiem.

  1. Dopuszczalność prawna nawiązywania porozumień postrajkowych

Z treści opinii BAS wynika, że porozumienie postrajkowe może stanowić podstawę przyznania wynagrodzenia za strajk, ponieważ z treści art. 23 ust. 2 ustawy o rozwiązywaniu sporów zbiorowych (u.r.s.z.) nie wynika zakaz dla zawarcia takiego porozumienia, ale jedynie brak możliwości żądania od pracodawcy wynagrodzenia za czas strajku przez pracownika.

Pracodawca może w ramach porozumienia ze związkiem zawodowym zapewnić wynagrodzenie za strajk nawet w sytuacji, gdy zgodnie z ustawą takie prawo pracownikowi nie przysługuje.

W porozumieniu kończącym strajk pracodawca może się zobowiązać do wypłaty wynagrodzenia za czas strajku.

Prawo takie wywiedziono z treści art. 59 ust. 2 Konstytucji RP w zw. z art. 9 § 1 k.p., art. 9 i art. 14 u.r.s.z., art. 4 Konwencji MOP, art. 21 ustawy o związkach zawodowych.

Możliwość nawiązania porozumienia postrajkowego została potwierdzona przywołaniem orzecznictwa Sądu Najwyższego oraz dorobku nauki prawa pracy.

  1. Dopuszczalność prawna nawiązywania porozumień przed zakończeniem strajku

Z treści opinii BAS wynika także, że porozumienie dotyczące utrzymania prawa do wynagrodzenia za okres strajku może być nawiązane także przed zakończeniem akcji strajkowej.

Tak więc porozumienia takie mogą być nawiązywane także np. w sytuacji zawieszenia strajku.

Prawo takie wywiedziono z treści art. 59 ust. 2 Konstytucji RP w zw. z art. 9 § 1 k.p., art. 9 i art. 14 u.r.s.z., art. 4 Konwencji MOP, art. 21 ustawy o związkach zawodowych.

Jako przykład podano porozumienie zawarte w dniu 8 czerwca 2016 r. pomiędzy Instytutem „Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie a OPZZ.

  1. Porozumienie w sprawie wynagrodzenia za czas strajku nie naruszają dyscypliny finansów publicznych

Porozumienie w sprawie wynagrodzenia za czas strajku nie narusza ustawy o finansach publicznych, jak również nie stanowi naruszenia dyscypliny finansów publicznych.

Porozumienie w sprawie wynagrodzenia za czas strajku mogą być kwalifikowane jako stanowiące odrębny tytuł prawny do dokonywania rozporządzeń finansowych, zgodnie z art. 44 ust. 2 ustawy o finansach publicznych („jednostki sektora finansów publicznych dokonują wydatków zgodnie z przepisami dotyczącymi poszczególnych rodzajów wydatków”).

Jednocześnie art. 46 ust. 1 ustawy o finansach publicznych nie stoi na przeszkodzie zawarciu porozumienia zbiorowego, którego postanowienia wprowadzają skutki finansowe dla danej jednostki sektora finansów publicznych nie tylko na dany rok, ale i na przyszłe lata.

Warunkiem jest, aby zobowiązanie pracodawcy obejmowało kwotę do wysokości wynikającej z planu finansowego w zakresie wydatków na wynagrodzenia.

Zgodność porozumień postrajkowego w kontekście wymogu zachowania dyscypliny finansów publicznych została potwierdzona przywołaniem orzecznictwa Sądu Najwyższego oraz dorobku nauki prawa pracy.

  1. Zawarcie porozumienie w sprawie wynagrodzenia za czas strajku po dokonaniu potrącenia nie narusza dyscypliny finansów publicznych

W opinii BAS podniesiono także kwestię dopuszczalności normatywnej i zgodności z dyscypliną finansów publicznych porozumień postrajkowych, zawieranych po dokonaniu potrącenia wynagrodzenia za czas strajku przez pracodawcę.

Z opinii BAS wynika, że takie zawieranie tego typu porozumień jest również dopuszczalne prawnie. W opinii określano je mianem „innych porozumień” stanowiących źródło prawa pracy na równi z normami ustawowymi. Tym samym porozumienie w sprawie wynagrodzenia za czas strajku po potrąceniu wynagrodzenia przez pracodawcę nie narusza ustawy o finansach publicznych, jak również nie stanowi naruszenia dyscypliny finansów publicznych.

Prawo takie wywiedziono z treści art. 59 ust. 2 i 4 Konstytucji RP w zw. z art. 9 § 1 k.p.

Zgodność porozumień postrajkowego w kontekście wymogu zachowania dyscypliny finansów publicznych została potwierdzona przywołaniem orzecznictwa Sądu Najwyższego oraz dorobku nauki prawa pracy.   

A jak ktoś wątpi w prawdziwość tego co powyżej zapraszam na stronę ZNP na facebooku

 

 



#356 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 sierpień 2019 - 22:42:04

Apeluje do wszystkich ludzi dobrej woli. Zbliża się rok szkolny czas strajku proszę wplacajcie wszystkie swoje oszczędności na konto ZNP bo my biedni nauczyciele nie dostaniemy wypłaty za strajk.bog zapłać

#357 ~Gosc~

~Gosc~
  • Goście

Napisano 09 sierpień 2019 - 15:09:36

t

Apeluje do wszystkich ludzi dobrej woli. Zbliża się rok szkolny czas strajku proszę wplacajcie wszystkie swoje oszczędności na konto ZNP bo my biedni nauczyciele nie dostaniemy wypłaty za strajk.bog zapłać

Jak tu żyć za strajk nie płaca a musimy tyrać te 9 miesięcy w roku po 18 godzin tygodniowo ledwie nas stać na wyjazd w wakacje na Majorkę albo do Egiptu mamy podobna biedę jak Senator z Bydgoszczy gdzie niedawno żalił się ze go niestac na wakacje w Chinach

#358 ~Gosc~

~Gosc~
  • Goście

Napisano 09 sierpień 2019 - 15:14:17

NAUCZYCIELE LUBIĄ APELE , WIEC APELUJĘ NIE GŁOSUJCIE NA PISDZIELCÓW. TE OSZOLOMY WPROWADZAJĄ KRAJ NA ROWNIE POCHYŁA KU KATASTROFIE EKONOMICZNEJ

#359 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 09 sierpień 2019 - 15:51:04

NAUCZYCIELE LUBIĄ APELE , WIEC APELUJĘ NIE GŁOSUJCIE NA PISDZIELCÓW. TE OSZOLOMY WPROWADZAJĄ KRAJ NA ROWNIE POCHYŁA KU KATASTROFIE EKONOMICZNEJ

co tam się Po-mpujesz?



#360 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 09 sierpień 2019 - 16:08:33

Już pisiorki zaczynają dniówki wyrabiać na forach





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych