Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 grudzień 2018 - 17:04:03

Bardzo jestem ciekaw skąd te nieprzychylne opinie. Ludzka mentalnośc zawsze mnie zadziwia. Jak się człek popsuje to leci do tego doktora ze lzami w oczach i ratuj Pan Panie!!! Ale wróci do domu, juz nie boli i
Napisze że był w trupiarni.
Mnie w 2013 roku na oddziele chirurgii życie uratowali. Opieka miła, ordynator - bardzo dobry, porządny człowiek. W 2008 ortopedzi uratowali mojemu synowi rękę.
Nie mam powodów by zle mówic o tym szpitalu. A Wy nalewno macie?

#2 ~mały~

~mały~
  • Goście

Napisano 13 grudzień 2018 - 17:24:33

Gościu masz rację mnie na kardiologii też uratowali!!!



#3 ~Chorowity człek~

~Chorowity człek~
  • Goście

Napisano 13 grudzień 2018 - 18:34:11

Widać że krytycy nie widzieli innych szpitali i to wcale nie mam na myśli powiatowych pokroju Radziejowa czy Strzelna, szpital w Inie wygląda jak perełka w patyku świń- czysto, przestronnie, nowocześnie- weźcie krytycy i zobaczcie Jurasza czy Biziela- syf,kiła i mogiła, tam ostatnie remonty to chyba za Jaruzelskiego robili! ciemno,ponuro jedyne co to może sprzętem podobnym lub lepszym dysponują.



#4 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 14 grudzień 2018 - 08:02:11

Szpital to nie ściany.To przede wszystkim personel.I ztym tutaj jest różnie.Najgorsze to jest kilkugodzinne oczekiwanie mna izbie.



#5 ~Malgorzata~

~Malgorzata~
  • Goście

Napisano 14 grudzień 2018 - 09:43:35

S

#6 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 14 grudzień 2018 - 10:35:29

Co do jakości leczenia , to jak w każdym innym są lekarze artyści, rzemieślnicy i tacy ,których przede wszystkim interesuje kasa.

Dyrektorem szpitala nie powinien być lekarz ale ktoś znający się na zarządzaniu i organizacji placówek medycznych. Kolejki i częste awantury zdezorientowanych pacjentów można ograniczyć poprzez rejestrację na określoną godzinę i wywieszenie listy zarejestrowanych pacjentów z podaniem orientacyjnej godziny wizyty. W dobie komputerów to żaden problem. Pacjent , który nie może pojawić się w oznaczonym terminie winien telefonicznie powiadomić rejestrację.  





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Szpital

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych