Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Zdjęcie

Praca za granicą

9 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Urszula~

~Urszula~
  • Goście

Napisano 24 listopad 2017 - 15:12:58

Za granicą to można normalnie i godnie zarobić, nie to co u nas. Jak mam zasuwać na śmieciówce za najniższą krajową to wolę do UK jechać. Pracuję jako opiekunka seniorów i póki sytuacja w kraju się nie poprawi nie zamierzam rezygnować. Promedica mi zlecenia załatwia razem z lokum i wyżywieniem i tak już kilka kontraktów minęło. I język człowiek podszkoli i coś dla dzieci może odłożyć.

#2 ~Weronika~

~Weronika~
  • Goście

Napisano 28 listopad 2017 - 14:29:40

To prawda.. u nas w polsce ciężko odłożyć jakieś pieniądze... Chciałabym kupić kiedyś wreszcie własne mieszkanie, dlatego stwierdziłam, że poszukam pracy za granicą. Pracuję teraz dla agencji Medipe w Niemczech przy opiece nad osobami starszymi. Praca nie jest ciężka a zarobki fajne, myślę, że za parę lat spokojnie będzie mnie stać na fajne mieszkanie :) Wypłaty są dość spore, plus bardzo łatwo jest dostać premię wysokoci 400euro, a to jeszcze bardziej motywuje do pracy!

#3 ~Lezsek~

~Lezsek~
  • Goście

Napisano 30 listopad 2017 - 11:00:15

Ja pracuję w Niemczech od 4 lat. Mam rodzinę, którą muszę utrzymać, a w Polsce z pracą to wiadomo...różnie to bywa. Oprócz pieniążków z wypłaty dostaje duże sumy po kilkaset euro ze zwrotu podatku. Znalazłem firmę Tax pol z Wrocłąwia i oni mnie zawsze dobrze rozliczają. Dodatkowe pieniądze zawsze są potzrebne.

#4 ~Krzysiek~

~Krzysiek~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 13:57:11

Też pracuję w Niemczech od kilku lat, ja akurat z mg solutions. Bardzo dobra agencja, bardzo dba o swoich "podopiecznych" a i oferty same w sobie są korzystne. Zdecydowanie wolę pracować tam niż u nas, zupełnie inny komfort życia. 

#5 ~Benjamin~

~Benjamin~
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2018 - 10:51:23