Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


39 odpowiedzi w tym temacie

#21 ~wyborca~

~wyborca~
  • Goście

Napisano 10 luty 2018 - 10:20:32

Szyszek,b.POwski radny.Pogonił go Malinowski bo chciał za duzo dla siebie i rodziny.Ten od zniczy !Teraz niemowa robi za znicza !!!

szyszun  jest zwykłą łazęgą polityczną.Ten gościu już nigdy nie zostanie w Grudziądzu radnym.Dziwię się , że coś takiego u siebie w partii przetrzymuje poseł I . Michałek.A pro po poseł Michałek  -jak toczy się śledztwo w sprawie fałszowania podpisów pod wnioskiem obywatelskim składanym swego czasu przez partię pani Michałek?



#22 ~Ja~

~Ja~
  • Goście

Napisano 10 luty 2018 - 12:46:39

Pani dziekujemy.niech sie pani nie martwi nasz szef poradzi sobie z klopotami.a nam jest obojetne kto nam przekazuje wyplate ma konto.skandalem natomiast jest zajecie kont szpitala w tym wyplat pracowniczych i moze by tak zajac sie komornikiem

#23 ~Ja~

~Ja~
  • Goście

Napisano 10 luty 2018 - 12:47:21

Pani dziekujemy.niech sie pani nie martwi nasz szef poradzi sobie z klopotami.a nam jest obojetne kto nam przekazuje wyplate ma konto.skandalem natomiast jest zajecie kont szpitala w tym wyplat pracowniczych i moze by tak zajac sie komornikiem

#24 BGDZ

BGDZ

    Swojak

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 109 postów

Napisano 10 luty 2018 - 17:20:40

Pani Michalek to już się przysłużyla Grudziadzowi w jednym z ostatnich glosowan , gdzie byla szansa na poprawe warunków na grudziądzkim dworcu PKP.

A pan senator Mioduszewski śpi ? Dziala coś ? Gdzie nie spojrzeć to wszedzie pani Michalek a naszego grudziadzkiego senatora coś malo.



#25 ~500+~

~500+~
  • Goście

Napisano 10 luty 2018 - 17:36:13

tej  pani  i  pisowi  podziękujemy   przy wyborach

 

tej  pani  i  pisowi  podziękujemy   przy wyborach

KTO ? TY i TWOJA RODZINA ?



#26 ~do Prezesa SM.~

~do Prezesa SM.~
  • Goście

Napisano 10 luty 2018 - 17:44:02

Szyszek,b.POwski radny.Pogonił go Malinowski bo chciał za duzo dla siebie i rodziny.Ten od zniczy !Teraz niemowa robi za znicza !!!

 

Wysłuchałem tą kilku minutową relacje z konferencji. Pan Szyszka duka, że nic nie wie nic nie wiadomo i to jest jego problem. chciałby wszystko wiedzieć a my wiemy i panu nie powiemy.

Pani Michałek też stęka, e,e,u,e,mu.

Po co kablówka wysyła moich pracowników, tak moich bo to z moich pieniędzy opłacany jest operator kamery, zakupiona kamera, czas antenowy itd. na takie towarzyskie spotkanie którego jedynym celem jest aby zaistnieć na ekranie przed wyborami. Ja wyrażam ostry sprzeciw!!!

Nie życzę sobie wywiadów z kimś kto nalatuje na nasz szpital w sytuacji w której trzeba mu pomóc a nie krytykować.Chcą konferencję , proszę bardzo niech zapłacą, jako członek spółdzielni nie chcę oglądać przybyszy w mojej kablówce.

Pan prezes SM też jest na moim garnuszku. niech pan uważa, bo przy następnych wyborach może być różnie.



#27 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 luty 2018 - 20:10:10

Jeżeli uważasz ze Posłanka nie umie się wyslawia to posłuchaj jak mówi prezydent Grudziadza

#28 ~Justyna~

~Justyna~
  • Goście

Napisano 10 luty 2018 - 21:48:52

Na fejsie p. Wiśniewskiego (byłego prezydenta miasta) podano, że pracownicy szpitala dostali pensje bezpośrednio z firmy Magellan czyli firmy specjalizujacej się miedzy innymi w kupowaniu długów szpitalnych. Jeżeli to prawda to znaczy, że wszystkie dane osobowe (muszą wiedzieć komu wysłać kasę), nr konta (muszą wiedzieć na jakie konto wysłać kasę), wysokość zarobków (muszą wiedzieć ile tej kasy wysłać) szpital przekazał Magellanowi. Nie wiem, czy czasem nie jest to złamanie tajemnicy? Czy pracownicy szpitala zgodzili się na ujawnienie ich zarobków? Kto zna konto to pewnie wie ile na tym koncie jest- i czy ktoś ma długi czy ma coś zaoszczędzone. Myślę, że to jest chyba tajemnica? Czy ktoś zna się na takich sprawach? Bo może obawy są niepotrzebne?



#29 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 luty 2018 - 22:41:07

To było celowe żeby dowiedzieć się kto ile ma i ile zarabia .W następnych miesiącach już wiadomo że nie dostaną ci którzy posiadają oszczędności bo mają za co żyć .Teraz to firmy windykacyjne pewnie wejdą na konta i zabiorą na dług szpitala .Toć to skandal gdzie jest plokulatula ja się zapytuwuje .Ha mamy cię dyrektorze Tera już nic się nie wygrzebiesz z tego .A tak na serio to poważnie ktoś zadaje te pytania

#30 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 11 luty 2018 - 06:09:29

Szczury emigrują z tonącego szpitala ordynator oddziału dializ skądinąd kumpel Nowaka teraz podkopuje pod nim ! Sam ma bałagan na oddziele największą umieralność całego szpitala. Brud i brak podstawowych zasad higieny a śmie pouczać innych !!!przydała by się tu kontrola !!!

#31 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 11 luty 2018 - 06:11:17

Szczury emigrują z tonącego szpitala ordynator oddziału dializ skądinąd kumpel Nowaka teraz podkopuje pod nim ! Sam ma bałagan na oddziele największą umieralność całego szpitala. Brud i brak podstawowych zasad higieny a śmie pouczać innych !!!przydała by się tu kontrola !!!

#32 ~Gość do~

~Gość do~
  • Goście

Napisano 11 luty 2018 - 06:13:56

Szczury emigrują z tonącego szpitala ordynator oddziału dializ skądinąd kumpel Nowaka teraz podkopuje pod nim ! Sam ma bałagan na oddziele największą umieralność całego szpitala. Brud i brak podstawowych zasad higieny a śmie pouczać innych !!!przydała by się tu kontrola !!!

#33 ~Gość do~

~Gość do~
  • Goście

Napisano 11 luty 2018 - 06:15:33

Szczury emigrują z tonącego szpitala ordynator oddziału dializ skądinąd kumpel Nowaka teraz podkopuje pod nim ! Sam ma bałagan na oddziele największą umieralność całego szpitala. Brud i brak podstawowych zasad higieny a śmie pouczać innych !!!przydała by się tu kontrola !!!

#34 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 11 luty 2018 - 10:53:57

Szkoda,że nikt nie napisał,że niektórzy pracownicy jeszcze w ogóle nie dostali pensji!!!

#35 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 11 luty 2018 - 20:34:03

Pani dziekujemy.niech sie pani nie martwi nasz szef poradzi sobie z klopotami.a nam jest obojetne kto nam przekazuje wyplate ma konto.skandalem natomiast jest zajecie kont szpitala w tym wyplat pracowniczych i moze by tak zajac sie komornikiem

to nie skandal tylko normalna zwykła procedura , konta dłużnika się zajmuje i po temacie , a tak  na marginesie naprawdę jest ci obojętne kto zna twoje dane personalne ? zwłaszcza w czasach ochrony danych osobowych które wynikają z przepisów i ustawy ?    



#36 ~Mieszkanka~

~Mieszkanka~
  • Goście

Napisano 11 luty 2018 - 20:59:01

Radca otrzymuje w szpitalu ok 72 tys szok . A zarząd następne kokosy Pracownicy szpitala obudzicie sie bo idziecie jak takie owce w ciemno i jeszcze bronicie Nowaka ten człowiek utopił szpital . A to piepszenie ze ładny ze sraki owaki i co z tego jak zadłużony gigantycznie ale jak ma nie być zadłużony skoro co niektórzy maja SZOKOWE pensje . Czas aby sie zainteresował tym rząd . Z ładnej a pustej miski jeszcze nikt sie nie najadł

#37 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 11 luty 2018 - 23:05:10

Jaki rząd.Prokuratura i ABW.I tak się stanie !

#38 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 luty 2018 - 10:31:51

Wiele osob wciaz nie dostalo pensji...

#39 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 luty 2018 - 17:12:16

 

 

 

Wysłuchałem tą kilku minutową relacje z konferencji. Pan Szyszka duka, że nic nie wie nic nie wiadomo i to jest jego problem. chciałby wszystko wiedzieć a my wiemy i panu nie powiemy.

Pani Michałek też stęka, e,e,u,e,mu.

Po co kablówka wysyła moich pracowników, tak moich bo to z moich pieniędzy opłacany jest operator kamery, zakupiona kamera, czas antenowy itd. na takie towarzyskie spotkanie którego jedynym celem jest aby zaistnieć na ekranie przed wyborami. Ja wyrażam ostry sprzeciw!!!

Nie życzę sobie wywiadów z kimś kto nalatuje na nasz szpital w sytuacji w której trzeba mu pomóc a nie krytykować.Chcą konferencję , proszę bardzo niech zapłacą, jako członek spółdzielni nie chcę oglądać przybyszy w mojej kablówce.

Pan prezes SM też jest na moim garnuszku. niech pan uważa, bo przy następnych wyborach może być różnie.

 

Podpisuję się pod tym. Nie chcę oglądać w naszej kablówce , którą spółdzielnia zbudowała za pieniądze członków spółdzielni, osób,  które jak ktoś wyżej napisał robią sobie bezpłatną reklamę przedwyborczą. Jak zapłacą to proszą bardzo, nawet codziennie tylko ja nie będę tego oglądał. 



#40 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 luty 2018 - 17:37:03

Ja też widziałem całą tą konferencję i nie odniosłem wrażenie aby osoby wypowiadające się mówiły dukając czy coś w tym stylu Myślę że to po prostu hejt skierowany przeciwko tym osobom



Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: GRUDZIADZ

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych