Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Którą szkołę policealną polecacie?

szkoła policealna kosmetyka studium kosmetyczne

8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Karolina~

~Karolina~
  • Goście

Napisano 12 sierpień 2015 - 12:56:27

Hej, nie podeszłam w tym roku do matury. Nie chciałabym stracić tego roku, dlatego pomyślałam o szkole policealnej. Interesuje mnie stylizacja paznokci, więc może technik usług kosmetycznych? Którą ze szkół we Włocławku polecacie? Najlepiej darmową. :) Pozdrawiam.

#2 ~Luna~

~Luna~
  • Goście

Napisano 19 sierpień 2015 - 14:26:00

Ja byłam, a właściwie nadal jestem w Żaku na techniku kosmetycznych. Co mnie przyciagnelo? Fakt, ze wszystko jest za darmooo! Dostalam nawet dokument gwarancyjny, ze w ciagu dwoch lat wszystko jest bezplatne - kosmetyki, legitymacje, etc. :) Wykladowcy bardzo spoko, no i atmosfera w szkole. Polecam. :)

#3 ~Agata~

~Agata~
  • Goście

Napisano 26 sierpień 2015 - 10:17:01

Ja polecam szkołę w Bydgoszczy - jest bezpłatna :blink:  - a to jeden z ważniejszych czynników. Sopockie szkoły medyczne - można się kształcic na kierunku asystentka stomatologiczna albo higienistka stomatologiczna. Bardzo przyszłościowe zawody i do tego za darno :)  :D  :P

#4 ~biczes~

~biczes~
  • Goście

Napisano 06 luty 2017 - 07:23:46

Beauty lux przede wszystkim, tam przygotowują do zawodu, ale od razu cudów się nie spodziewajcie. Żeby zostać kosmetyczką trzeba się naprawdę mocno nad tym tematem napracować - wtedy docelowo zauważalne będą korzyści. Musicie cały czas pracować nad rozwojem, poznawać nowe kosmetyki, techniki - to kluczowe.

#5 venar7145

venar7145

Bywalec

• Oczekujący na zatwierdzenie
  • PipPipPip
  • 61 postów

Napisano 25 luty 2018 - 10:33:12