Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Konkurs na sekretarza miasta a wiadomo juz kto bedzie


11 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 17 marzec 2019 - 09:27:53

Konkurs dla fikcji jak sie mowi wiadomo kto bedzie sekretarzem miasta

#2 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 17 marzec 2019 - 10:06:25

A kto?



#3 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 17 marzec 2019 - 10:29:27

Za prawdę powiadam wam ,chyba ktoś mocno praktykujący.



#4 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 17 marzec 2019 - 17:06:38

Za prawdę powiadam wam ,chyba ktoś mocno praktykujący.

:D  :D  :D  :D  :wub:



#5 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 17 marzec 2019 - 17:08:43

Konkurs dla fikcji jak sie mowi wiadomo kto bedzie sekretarzem miasta

W   Rypinie  tzw. rodziny  katolickie są  na topie .



#6 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 17 marzec 2019 - 19:44:19

Niby konkurs a pisany pod Daną osobę. Przynajmniej konkurs ogłoszony.

#7 ~Sir~

~Sir~
  • Goście

Napisano 17 marzec 2019 - 20:33:02

S. K.

#8 ~Zbych~

~Zbych~
  • Goście

Napisano 18 marzec 2019 - 07:28:39

Standard w Rypinie. Jak zwykle uklady i ukladziki. Od dawna bylo wiadomo ze ma zajac to miejsce w UM.

#9 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 22 marzec 2019 - 10:37:14

a kto to s k bo nie kumam

#10 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 22 marzec 2019 - 12:20:19

a kto to s k bo nie kumam

Kumpel szefa  :D



#11 ~Luki~

~Luki~
  • Goście

Napisano 22 marzec 2019 - 14:13:32

Po co sie ksztalcic jak i tak kumpel zostanie. Szkoda slow ten ratusz jest zalosny.

#12 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano dziś, 09:11:44

Zalosne



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych