Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

jakie studia podyplomowe?

17 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Justynnna~

~Justynnna~
  • Goście

Napisano 30 maj 2019 - 10:25:32

Od niedawna pracuję jako wychowawca wczesnoszkolny, chciałabym poszerzyć swoją wiedzę szczególnie pod kątem dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Jakie kierunki faktycznie czegoś nauczą? Bo nie chcę iść dla samego papierka.

#2 ~oewsb~

~oewsb~
  • Goście

Napisano 31 maj 2019 - 13:24:04

Pani Justyno,
W Wyższej Szkole Bankowej dostępne są między innymi takie kierunki jak Terapia pedagogiczna z arteterapią czy Pedagogika szkolna z psychopedagogiką kreatywności. Więcej szczegółów znajdzie Pani na stronie internetowej Uczelni: wsb. pl/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe
W naszej szkole wykładowcami są osoby z wieloletnim, praktycznym doświadczeniem. A interaktywne formy zajęć sprawiają, żezdobywa się naprawdę praktyczną i użyteczną wiedzę.
W razie pytań służę pomocą. 
Pozdrawiam, Andrzej Czarnecki 

#3 ~Arni~

~Arni~
  • Goście

Napisano 07 czerwiec 2019 - 12:38:10

a czy na studia podyplomowe mogę iść mając tytuł licencjata? Czy koniecznie wymagany jest mgr?

#4 ~Justynnna~

~Justynnna~
  • Goście

Napisano 14 czerwiec 2019 - 17:17:16

Pani Justyno,
W Wyższej Szkole Bankowej dostępne są między innymi takie kierunki jak Terapia pedagogiczna z arteterapią czy Pedagogika szkolna z psychopedagogiką kreatywności. Więcej szczegółów znajdzie Pani na stronie internetowej Uczelni: wsb. pl/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe
W naszej szkole wykładowcami są osoby z wieloletnim, praktycznym doświadczeniem. A interaktywne formy zajęć sprawiają, żezdobywa się naprawdę praktyczną i użyteczną wiedzę.

Pani Justyno,

Interesuje mnie jeszcze sprawa stypendiów, czy na studiach zaocznych także można się o nie starać?

#5 ~oewsb~

~oewsb~
  • Goście

Napisano 23 czerwiec 2019 - 00:42:12