Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Jakie biuro rachunkowe polecacie w Grudziądzu?

157 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~~Nowy~~

~~Nowy~~
  • Goście

Napisano 12 maj 2010 - 09:29:29

Otworzyłem niedawno po raz pierwszy własną działalność gospodarczą i teraz szukam dobrego i sprawdzonego biura rachunkowego w Grudziądzu, które zajmie się moimi rozliczeniami z ZUS i US. Jestem zielony w tych sprawach. Może ktoś będzie mógł mi polecić jakieś biuro godne zaufania?

#2 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 maj 2010 - 16:06:10

Gdz, ul. Pańska 17, "Złoty Grosz" :)

#3 ~zadowolony~

~zadowolony~
  • Goście

Napisano 12 maj 2010 - 20:03:51

A ja polecam biuro AMPIZ na Łyskowskiego (56 6449027). Nie drogo i pełna profeska. Poprowadzą Cię tam za "przysłowiową rączkę". Nie tylko profesjonalnie zaksięgują i rozliczą w ZUS, ale wytłumaczą i podpowiedzą np. co jest, a co nie może być Twoim kosztem i jak koszty wpływaja na Twój dochód. Dodatkowo masz u nich darmową reklamę firmy w Internecie ( na etelegazeta.pl) przez cały okres korzystania z usług.

#4 RYCHU

RYCHU

Swojak

• Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 176 postów

Napisano 13 maj 2010 - 23:31:28

Otworzyłem niedawno po raz pierwszy własną działalność gospodarczą i teraz szukam dobrego i sprawdzonego biura rachunkowego w Grudziądzu, które zajmie się moimi rozliczeniami z ZUS i US. Jestem zielony w tych sprawach. Może ktoś będzie mógł mi polecić jakieś biuro godne zaufania?

STANOWCZO ODRADZAM "PODMAR" -- nie będę pisał na forum co tam wyprawiają, żeby nie było że obgaduję ale jak coś to szukaj innego biura, słyszałem że na ul. Bema jest dobre biuro rachunkowe...

#5 ~pokrzywdzony przez US~

~pokrzywdzony przez US~
  • Goście

Napisano 14 maj 2010 - 13:50:10