Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Gdzie można kupić najtańsze części samochodowe


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
173 odpowiedzi w tym temacie

#41 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 listopad 2014 - 12:34:23

Gratuluje podejścia, niestety sklep motoryzacyjny to nie piekarnia, a jak Cie nie stać na utrzymanie auta to polecam przesiąść sie na rower. A sprzedawca nie posiada szklanej kuli i jak klient nie wie czego chce to ten mu nie jest w stanie pomoc.

jak chcę wymienić filtr nie nie muszę biegać do pseudomechaników typu " krzyś machanik" który ma klientów na frajerów skasuje mnie za wyminę filtra jak w autoryzowanym serwisie. jak przychodzę do sklepu i proszę o filtr do konkretnego modelu i rocznika to chyba konkretyzuje moje potrzeby  cy nie? A od sprzedawcy wymagam wiedzy , bo w program to każdy potrafi zajrzeć. Bo przy prostych rzeczach typu filtry klocki itp to każdy jest mądry a jak przychodzi do czegoś trudniejszego to już jest problem.



#42 ~edek z krainy kredek~

~edek z krainy kredek~
  • Goście

Napisano 18 listopad 2014 - 12:34:27

Gratuluje podejścia, niestety sklep motoryzacyjny to nie piekarnia, a jak Cie nie stać na utrzymanie auta to polecam przesiąść sie na rower. A sprzedawca nie posiada szklanej kuli i jak klient nie wie czego chce to ten mu nie jest w stanie pomoc.

ale drodzy panowie nie rozmawiamy to o filtrach, te to każdy umie sprzedać, ale jeżeli przychodzi pani po litr oleju i organizuje przetarg na terenie grudziądza, u kogo kupi olej tańszy o złotówkę bo 23 zł to jej jest za dużo, to o czym my tu rozmawiamy, lub przychodzi pan i nie wie nawet czym on jeżdzi zastanawia się czy to astra F,G,H czy J , to naprawde tacy ludzie nie powinni zabierać się za zakupy części



#43 ~właściciel~

~właściciel~
  • Goście

Napisano 18 listopad 2014 - 12:35:42

Wielokrotnie kupowałem w IC i nigdy nie miałem problemów z obsługą. Teraz części kupuję na Rapackiego w "Kondonie" , bo siedzi tam mój dobry kolega który pałuje mi ceny tak że aż piszczy! ;D  Podejrzewam ze zwykły śmiertelnik też tam się dogada. 

A jak się nazywa kolega?



#44 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 listopad 2014 - 12:41:10

ale drodzy panowie nie rozmawiamy to o filtrach, te to każdy umie sprzedać, ale jeżeli przychodzi pani po litr oleju i organizuje przetarg na terenie grudziądza, u kogo kupi olej tańszy o złotówkę bo 23 zł to jej jest za dużo, to o czym my tu rozmawiamy, lub przychodzi pan i nie wie nawet czym on jeżdzi zastanawia się czy to astra F,G,H czy J , to naprawde tacy ludzie nie powinni zabierać się za zakupy częś

w takim razie niech intercars obsługuje tylko firmy i mechaników. Pozbędzie się problemu. Albo niech wywieszą kartkę "obsługujemy tylko specjalistów i osoby które znają się na samochodach" 



#45 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 listopad 2014 - 12:41:54

A jak się nazywa kolega?

Nie interesuj się!



#46 ~edek z krainy kredek~

~edek z krainy kredek~
  • Goście

Napisano 18 listopad 2014 - 12:49:38

w takim razie niech intercars obsługuje tylko firmy i mechaników. Pozbędzie się problemu. Albo niech wywieszą kartkę "obsługujemy tylko specjalistów i osoby które znają się na samochodach" 

 

no akurat ja nie pracuje w IC , ale temat dotyczy wszystkich hurtowni i sklepów



#47 ostatni sprawiedliwy

ostatni sprawiedliwy

    Swojak

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 770 postów

Napisano 18 listopad 2014 - 12:52:01

Gratuluje podejścia, niestety sklep motoryzacyjny to nie piekarnia, a jak Cie nie stać na utrzymanie auta to polecam przesiąść sie na rower. A sprzedawca nie posiada szklanej kuli i jak klient nie wie czego chce to ten mu nie jest w stanie pomoc.

ale sprzedawca jest po to aby pomóc. To nie jest sklep tylko dla profesjonalistów ale również dla zwykłego śmiertelnika. I po to jest ten gość pod napisem Motointegrator. Ma wszystko ładnie i grzecznie wytłumaczyć , taka jest jego rola , może się mylę?



#48 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 listopad 2014 - 12:52:31

no akurat ja nie pracuje w IC , ale temat dotyczy wszystkich hurtowni i sklepów

Muszę się z Tobą zgodzić, motoryzacja jest specyficzną branżą i jak widać nie wszyscy wiedzą jak to działa, a komentują jak znawcy.



#49 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 listopad 2014 - 13:00:34

ale sprzedawca jest po to aby pomóc. To nie jest sklep tylko dla profesjonalistów ale również dla zwykłego śmiertelnika. I po to jest ten gość pod napisem Motointegrator. Ma wszystko ładnie i grzecznie wytłumaczyć , taka jest jego rola , może się mylę?

Oczywiście można pomóc, spróbować naprowadzić klienta, lub domyślać się o co chodzi, nie zawsze jednak da się odgadnąć, a jak ktoś wyżej napisał szklanych kul brakuje, do tego potrzeba pomocy klienta. 
 



#50 ostatni sprawiedliwy

ostatni sprawiedliwy

    Swojak

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 770 postów

Napisano 18 listopad 2014 - 13:02:10

Muszę się z Tobą zgodzić, motoryzacja jest specyficzną branżą i jak widać nie wszyscy wiedzą jak to działa, a komentują jak znawcy.

na czym polega ich specyfika, nie muszę się znać na wszystkim (akurat w tym temacie laikiem nie jestem) przychodzę mam konkretne auto i chce kupić opony i co ? muszę być specjalistą od opon? nie , ja oczekuję , że sprzedawca mi doradzi jakiem mam kupić. Bo chyba na tym polega sprzedaż. Nie piszę tu o specjalistycznych częściach ale prostych zakupach.



#51 ~edek z krainy kredek~

~edek z krainy kredek~
  • Goście

Napisano 18 listopad 2014 - 13:03:04

ja pracuję w branży dość długo i naprawdę szanowni klienci ( naprawdę was szanuję , bo w końcu na to składa się moja wypłata) ale jeżeli przychodzi facet z krwi i kości i nie wie jaki ma samochód to o czym ja mam z nim rozmawiać , takich klientów poprostu się olewa



#52 ostatni sprawiedliwy

ostatni sprawiedliwy

    Swojak

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 770 postów

Napisano 18 listopad 2014 - 13:07:45

Oczywiście można pomóc, spróbować naprowadzić klienta, lub domyślać się o co chodzi, nie zawsze jednak da się odgadnąć, a jak ktoś wyżej napisał szklanych kul brakuje, do tego potrzeba pomocy klienta. 
 

zgadza się , ale tacy klienci zdarzają się w każdej branży. Jeżeli Intercars ma dział sprzedaży dla klienta indywidualnego , to chyba do obsługi między innymi laików. 



#53 ~KRZYCHO~

~KRZYCHO~
  • Goście

Napisano 18 listopad 2014 - 13:09:14

Co duka chłopie, to nie jest tylko moja opinia , pracowniku z Intercars.

 

Pracowniku z inter carsu hehhe dobre dobre chyba masz szklana kule. nie wazne .

 

 

 

A nawet jak przychodzi klient i się nie zna i "duka" 
 

No sluchaj nawet sprzedawca niema takiej wiedzy jak mechanik, a jak siedzisz kupujesz czesci i lyszysz kilentow ktorzy znajdua sie po tej stronie co prubuja ugrac cos jak ja,I sie pyta go taki p>Patryk co Pan potrzebuje no wie Pan do samochodu do dizla wszytskie tak samo maja, to tam przy silniku. No to sory ja jako laik gdzie dlubie w domu jestem lepiej przygotwany. I wiem ile auto ma kw rok ... i gdzie to kolo czego sie znajduje, a nie w komorze silnika. Tak tak jak kobieta mowi do Ciebie domysl sie co ja mowie do Ciebie i oco mi chodzi.

 to p. Patryka zasranym, obowiązkiem jest polecić i wytłumaczyć , 

 bo chyba mu powinno zależy na tym , aby towar sprzedać

 

No jak bylo predzedzej szklanej kuli niemaja tam, jak ktos niewie podstawowych info copotzrebuje. To nawet jak bardzo zalezy to niestety nic nie daje.

 

 . Standardy obsługi obowiązują w każdej firmie nawet Intercars. Firmę tworzą ludzie a ja widzę , że pojęcie o kontakcie z klientem mają tam dwie osoby i nie jest to p. Patryk. 

 

Dla Ciebie nie dla mnie jest ogarniety i ma pojecie gosc. A standardy wlasnie niszcza tacy dukacze jak ty Ostatni Sprawiedliwy,

 

Jeżeli obsługuje się klientów indywidualnych to trzeba mieć cierpliwość i odpowiedni stosunek , bo nie każdy zna się na samochodach  albo  jest mechanikiem.

No wlasnie nie kazdy sie zna masz racje, nawet duza. Lecz jak sie niezna to niech nie kupuje czesci na wlasna reke, bo pozniej wypisuje ze w IC jest lipa,i sie nie znaja (wina kupujaceg) i stosuje spychologie bo nie umial sie okreslic co potrzeba, a najlepsze jeszcze niewie co chce. A to niesa auta czasow PRL typu fiat 126p gdzie wystarczyl Mlotek ,detka ,wiadro srob ,troche drutu, smar i robiles na drodze wechikul.

 

Zaznaczam , że nie podważam jego wiedzy robisz to gdyz napisale ze klient niemusi sie znac a sprzedawca tak, sprzedawca to niemechanik klient teznie, wiec placzesz sie w zeznaniach tylko stosunek do klienta i jakość obsługi  i tu tez juz zapetlasz kolo i sam juz niewiesz oco Ci chodzi chlopie.



 

Od siebie polecam IC

A reszta niech usiadzie do takiej ksiazki Naprawiam auto sam podz podobne lektury to troche oleju w glowie przybedzie, tym dukajacym co to wszytsko wiedza hahaha



#54 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 listopad 2014 - 13:09:34

skorzystam z okzsji ispytam wiec siebie edku o cene filtra powietrza do golfa...  silnik jeden sześć



#55 ostatni sprawiedliwy

ostatni sprawiedliwy

    Swojak

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 770 postów

Napisano 18 listopad 2014 - 13:09:34

ja pracuję w branży dość długo i naprawdę szanowni klienci ( naprawdę was szanuję , bo w końcu na to składa się moja wypłata) ale jeżeli przychodzi facet z krwi i kości i nie wie jaki ma samochód to o czym ja mam z nim rozmawiać , takich klientów poprostu się olewa

to chyba jakiś ewenwment, bo można spojrzeć w dowód rej. 



#56 ~edek z krainy kredek~

~edek z krainy kredek~
  • Goście

Napisano 18 listopad 2014 - 13:10:25

zgadza się , ale tacy klienci zdarzają się w każdej branży. Jeżeli Intercars ma dział sprzedaży dla klienta indywidualnego , to chyba do obsługi między innymi laików. 

oczywiście laikowi można sprzedać klej kropelkę, wosk na mokro ( chociaż nie wiem czy da radę ogarnac co znaczy na mokro ) lub też rękawiczki wampirki czy też gąbkę to mycia samochodu .



#57 ~Sławek~

~Sławek~
  • Goście

Napisano 18 listopad 2014 - 13:13:11

Muszę się z Tobą zgodzić, motoryzacja jest specyficzną branżą i jak widać nie wszyscy wiedzą jak to działa, a komentują jak znawcy.

Dokladnie komentuja jak znawcy :) tylu mamy speszylistow, a co lepsze pouczaja tez mechanikow jak to ma byc zrobione. I tacy przychodza kupowac czesci. Paranoja



#58 ostatni sprawiedliwy

ostatni sprawiedliwy

    Swojak

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 770 postów

Napisano 18 listopad 2014 - 13:13:34

Co duka chłopie, to nie jest tylko moja opinia , pracowniku z Intercars.

 

Pracowniku z inter carsu hehhe dobre dobre chyba masz szklana kule. nie wazne .

 

 

 

A nawet jak przychodzi klient i się nie zna i "duka" 
 

No sluchaj nawet sprzedawca niema takiej wiedzy jak mechanik, a jak siedzisz kupujesz czesci i lyszysz kilentow ktorzy znajdua sie po tej stronie co prubuja ugrac cos jak ja,I sie pyta go taki p>Patryk co Pan potrzebuje no wie Pan do samochodu do dizla wszytskie tak samo maja, to tam przy silniku. No to sory ja jako laik gdzie dlubie w domu jestem lepiej przygotwany. I wiem ile auto ma kw rok ... i gdzie to kolo czego sie znajduje, a nie w komorze silnika. Tak tak jak kobieta mowi do Ciebie domysl sie co ja mowie do Ciebie i oco mi chodzi.

 to p. Patryka zasranym, obowiązkiem jest polecić i wytłumaczyć , 

 bo chyba mu powinno zależy na tym , aby towar sprzedać

 

No jak bylo predzedzej szklanej kuli niemaja tam, jak ktos niewie podstawowych info copotzrebuje. To nawet jak bardzo zalezy to niestety nic nie daje.

 

 . Standardy obsługi obowiązują w każdej firmie nawet Intercars. Firmę tworzą ludzie a ja widzę , że pojęcie o kontakcie z klientem mają tam dwie osoby i nie jest to p. Patryk. 

 

Dla Ciebie nie dla mnie jest ogarniety i ma pojecie gosc. A standardy wlasnie niszcza tacy dukacze jak ty Ostatni Sprawiedliwy,

 

Jeżeli obsługuje się klientów indywidualnych to trzeba mieć cierpliwość i odpowiedni stosunek , bo nie każdy zna się na samochodach  albo  jest mechanikiem.

No wlasnie nie kazdy sie zna masz racje, nawet duza. Lecz jak sie niezna to niech nie kupuje czesci na wlasna reke, bo pozniej wypisuje ze w IC jest lipa,i sie nie znaja (wina kupujaceg) i stosuje spychologie bo nie umial sie okreslic co potrzeba, a najlepsze jeszcze niewie co chce. A to niesa auta czasow PRL typu fiat 126p gdzie wystarczyl Mlotek ,detka ,wiadro srob ,troche drutu, smar i robiles na drodze wechikul.

 

Zaznaczam , że nie podważam jego wiedzy robisz to gdyz napisale ze klient niemusi sie znac a sprzedawca tak, sprzedawca to niemechanik klient teznie, wiec placzesz sie w zeznaniach tylko stosunek do klienta i jakość obsługi  i tu tez juz zapetlasz kolo i sam juz niewiesz oco Ci chodzi chlopie.

 

 

Od siebie polecam IC

A reszta niech usiadzie do takiej ksiazki Naprawiam auto sam podz podobne lektury to troche oleju w glowie przybedzie, tym dukajacym co to wszytsko wiedza hahaha

większych bzdur nie czytałem i do tego tak nie składnie , że nie sposób zrozumieć. I broń Boże od takich mechaników jak ty.



#59 ~klient~

~klient~
  • Goście

Napisano 18 listopad 2014 - 13:16:06

Dokladnie komentuja jak znawcy :) tylu mamy speszylistow, a co lepsze pouczaja tez mechanikow jak to ma byc zrobione. I tacy przychodza kupowac czesci. Paranoja

zaraz nam tu powiesz , że motoryzacja to królowa branż , tylko dla wybranych i tylko wybrani mogą robić zakupy.



#60 ~Kasia~

~Kasia~
  • Goście

Napisano 18 listopad 2014 - 13:18:41

jak chcę wymienić filtr nie nie muszę biegać do pseudomechaników typu " krzyś machanik" który ma klientów na frajerów skasuje mnie za wyminę filtra jak w autoryzowanym serwisie. jak przychodzę do sklepu i proszę o filtr do konkretnego modelu i rocznika to chyba konkretyzuje moje potrzeby  cy nie? A od sprzedawcy wymagam wiedzy , bo w program to każdy potrafi zajrzeć. Bo przy prostych rzeczach typu filtry klocki itp to każdy jest mądry a jak przychodzi do czegoś trudniejszego to już jest problem.

No wlasnie problem wymaga Pan  od sprzedawcy wiedzy jak od mechanika hahha. Ale do mechanika nie pojedzie bo to koszta juz sa. A w sklepie burczy i sie ciska. Zamiast grzecznie i pozniej jeszcze raba chce.

Pozdawiam Panow z Gordona kolo Marche z Intercarsu i Tospolu.

Kasia Ford Ka






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych