Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »
Drodzy internauci!
W związku z ciszą wyborczą wyłączyliśmy możliwość komentowania artykułów i zamieszczania wpisów na forum.
Zapraszamy w niedzielę wieczorem, po zakończeniu głosowania.

energetyczne centrum


316 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~ata~

~ata~
  • Goście

Napisano 04 kwiecień 2011 - 10:16:44

czy ktoś wie coś na temat Energetycznego Centrum z Radomia lub jest ich klientem, pojawiają się osoby które proponują zmianę dostawcy energii właśnie na to centrum kusząc mniejszymi rachunkami za prąd,

#2 P.B

P.B

    Swojak

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 177 postów

Napisano 04 kwiecień 2011 - 10:20:02

56 64 270 020 zadzwoń jeżeli masz pytania ( nr tel do ich biura )

#3 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 04 kwiecień 2011 - 11:01:22

Każdy sprzedawca będzie wypowiadał się o swoim produkcie w samych superlatywach, co innego opinie osób które zetknęły się z danym tematem

#4 ~gosia~

~gosia~
  • Goście

Napisano 04 kwiecień 2011 - 23:14:08

Witam jakieś dziewczyny przychodzą chcą oglądać rachunki za energię - co to ma znaczyć?

#5 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 05 kwiecień 2011 - 07:48:00

No właśnie u mojego dziadka była poprosiła o rachunek za energię i stwierdziła że jak dziadek podpisze z nią umowę to będzie miał o wiele taniej ale nie wyjaśniła ani kto i kiedy będzie spisywał liczniki ani gdzie się zgłaszać w razie awarii, czy oni polują tylko na emerytów i rencistów i obiecują im mniejsze rachunki czy ktoś z szanownych forumowiczów miał do czynienia z tą firmą.

#6 ~pat~

~pat~
  • Goście

Napisano 08 kwiecień 2011 - 19:09:58

Ja mam pytanie odnośnie oswiadczenia ze bedziemy placic dwa rachunki, czyli ??
osobno placimy oplate handlowai osobna rachunek za prad czy jak ??

#7 ~garbi~

~garbi~
  • Goście

Napisano 08 kwiecień 2011 - 21:46:41

Opłata handlowa czyli abonament za to że licznik stoi w domu jest rozliczana na jednym rachunku od dystrybutora (PGE, Tauron, Enea, Energea - każdy ma swoją osobną opłate) a na drugim rachunku jest opłata na podstawie prognozy. Czyli 2 rachunki do zapłaty co miesiąc.

#8 artix

artix

    Tomasz Węgrzyn

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 2422 postów

Napisano 08 kwiecień 2011 - 22:02:22

Kolejna firma nie umie kupić reklamy w internecie:)

#9 ~pat~

~pat~
  • Goście

Napisano 09 kwiecień 2011 - 11:18:44

Opłata handlowa czyli abonament za to że licznik stoi w domu jest rozliczana na jednym rachunku od dystrybutora (PGE, Tauron, Enea, Energea - każdy ma swoją osobną opłate) a na drugim rachunku jest opłata na podstawie prognozy. Czyli 2 rachunki do zapłaty co miesiąc.

Czyli suma summarum wychodzi taniej, nawet jak mamy do zapłacenia dwa rachunki co miesiać??
Wczesniej wszsytko było na jednym ze wzledu na tego samego dostawce pradu??
Pozdro

#10 ~BRUNETKA~

~BRUNETKA~
  • Goście

Napisano 14 kwiecień 2011 - 15:18:30

TA FIRMA NIE MÓWI CAŁEJ PRAWDY:) SĄ FIRMĄ PRYWATNĄ. SUGERUJĄ,ŻE BĘDZIE PODWYŻKA PRĄDU A JAK ZADZWONIŁAM DO SWOJEGO DOSTAWCY PRĄDU, OKAZUJE SIĘ,ŻE GUZIK PRAWDA. NIE POLECAM !!!

#11 ~krokko~

~krokko~
  • Goście

Napisano 23 kwiecień 2011 - 23:41:52

TA FIRMA NIE MÓWI CAŁEJ PRAWDY:) SĄ FIRMĄ PRYWATNĄ. SUGERUJĄ,ŻE BĘDZIE PODWYŻKA PRĄDU A JAK ZADZWONIŁAM DO SWOJEGO DOSTAWCY PRĄDU, OKAZUJE SIĘ,ŻE GUZIK PRAWDA. NIE POLECAM !!!



#12 ~Mia~

~Mia~
  • Goście

Napisano 05 maj 2011 - 20:07:28

dostawca energii nie może się zmienić. zmienić się może jedynie jej sprzedawca. oni nie polują tylko na rencistów i emerytów ale także na studentów którzy wynajmują gdzieś mieszkanie i dostają rachunki na siebie. Jeśli chodzi o temat centrum to maja fajna ofertę zwłaszcza ze od razu dostaje się pakiet bezpieczeństwa od firmy AXA, na wypadek choroby lub straty pracy przez 3 miesiące zostaje się zwolnionym z opłaty za energie czynna. do tego dochodzi jeszcze gwarancja stałej stawki czyli najniższej opłaty za prąd w Polsce. Jedynym "haczykiem" w tym wszystkim jest to ze trzeba wpłacić na samym początku kaucje w wysokości jednego rachunku. kaucja jest zwrotna i to jest tylko zabezpieczenie sprzedawcy na wypadek gdyby ktoś kiedyś nie zapłacił za rachunek. Pozdrawiam oraz czekam na odpowiedź i pytania ;)



1) Dostawca jak najbardziej może się zmienić, w Polsce mamy róznych dpstawców i każdy (czy to klient biznesowy czy indywidualny) na mocy ustawy może bezpłatnie go zmienić.
2) Student jeli wynajmuje mieszkanie absolutnie nie może zmienić dostawcę, wymagane jest oswiadczenie o prawie własności
3) ubezpieczenie AXA - wybierane dodatkowo można z niego zrezygnować, a chodzi o to, że w przypadku straty pracy, hospitalizacji lub nieszczesliwego wypadku, ubezpieczycie pokryje do 3 miesięczych rach za energie.
4) gwaranca stałej stawki nie istnieje. Istanieje ale dla klienta biznesowego, a NAJNIŻSZA STAWKA to nie jest stała stawka! NAJNIZSZA STAWKA - jeżeli nawet prąd zdrożeje u każdego z dostawców to i tak masz gwarantowane, że masz NAJNIZSZĄ stawkę w Energetycznym Centrum.
5) depozyt to nie haczyk. wielu dostawców ma tzw nadpłatę, jeśli faktury prognozowane przyjda i zużycie energii czynnej bedzie wyższe niż prognozowane to wtedy będzie to pobierane z depozytu. jesli sie go nie wykorzysta to zostanie zwrócony po okresie obowiązywania umowy.



6) dystrybutror bez zmian, ta sama os spisuje liczniki, rozwiązuje awarie i kłopoty z prądem.
7) faktury co 2 mies

Tyle ile ludzi tyle jest opinii więc każy analizuje i wyciąga wnioski. Każdy dostaje dodatkowo cennik i jest to opłacalne rozwiązanie. Ale każdy ma własne zdanie i nikt nie ejst do niczego zmuszany.


Pozdrawiam,
M.

#13 ~nika~

~nika~
  • Goście

Napisano 16 maj 2011 - 15:57:57

nie prawda, nie da się zmienić dystrybutora ;) I wcale nie jest wygana prawo własności, wystarczy umowa najmu

#14 zaabsorbowana

zaabsorbowana

    Swojak

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 499 postów

Napisano 16 maj 2011 - 16:04:00

ja proponuję dostawę energii z kosmosu, poprawiającej witalność i wygładzającej zmarszczki.. za niecałe 99,99 zł miesięcznie ;)

#15 ~Mia~

~Mia~
  • Goście

Napisano 16 maj 2011 - 19:19:25

no dystrybutor sie nie zmienia. dziwne gdyby ktos miał awarię pradu i ktoś by całą Polskę przemierzał aby mu to naprawic :)

#16 ~adam76~

~adam76~
  • Goście

Napisano 18 maj 2011 - 21:18:37

Ja Jestem zadowolony, sprawa wygląda jasno i przejrzyście, w końcu jakieś zmiany i wyrwanie się z cen monopolisty !!

#17 ~Stefan~

~Stefan~
  • Goście

Napisano 27 maj 2011 - 12:41:01

Ja kilka dni temu podpisałem umowę z tą firmą, ale po tym zacząłem liczyć i wyszło mi, że wcale nie będzie taniej. Ich cennik ma pozycję "opłata handlowa", a mój dotychczasowy sprzedawca energii takiej opłaty nie nalicza. Mimo niższej stawki za kWh, opłata handlowa spowodowałaby więc wyższe opłaty za energię.
W chwili obecnej cena z 1kWh jest o 1gr netto niższa od cennika Energi, nigdzie nie ma informacji, że cena pozostanie na takim samym poziomie - jest tylko gwarancja najniższej ceny, co w praktyce może być zawsze o 1gr mniej na 1kWh.
Ponadto zapowiadane przez przedstawicieli handlowych podwyżki cen energii nie nastąpią prawdopodobnie w tym roku (choćby ze względu na zbliżające się wybory), a nowa umowa weszłaby w życie od lipca-sierpnia.
Właśnie anulowałem umowę (ustawowo jest do 10 dni na rozwiązanie, ale Energetyczne Centrum na swojej stronie internetowej podaje, że akceptuja odstapienie od umowy do 30 dni od dnia podpisania.)

#18 ~Artur~

~Artur~
  • Goście

Napisano 27 maj 2011 - 22:46:44

Witam!

Mama moja nacięła się również, gdyż akwizytor-oszust zapomniał wspomnieć o kaucji, w wysokości ponad 200 zł., tak na starcie, oraz obowiązkowym, gdyż jest ono integralną częścią umowy, ubezpieczeniu. Taniej wychodziło za prąd ok.8 zł. Jeśli jednak, nawet nie licząc kaucji, dodać obowiązkowe 20 miesięcznie na ubezpieczenie, wychodzi 12 drożej. Szmaciarz akwizytor zapomniał o tym powiedzieć mamie.
Ale rezygnacja z umowy już została wysłana. Jest na to miesiąc czasu według CE. Natomiast według prawa 10 dni, od czasu poinformowania nas o możliwości zerwania umowy. W przeciwnym razie nie leci nam ten czas i możemy z umowy zrezygnować (a zakładam, iż nie tylko akwizytor u mamy zapomniał wspomnieć o takiej możliwości).
Spotkałem się również, już z wieloma podobnymi przypadkami. Mam nadzieje, że całą tą sprawą zajmie się najlepiej tv. Choćby taka 'uwaga'. Przecież ktoś szkoli tych szmaciarzy, żeby nic nie wspominali o ubezpieczeniu, o kaucji, o tym, iż prąd wyjdzie nam drożej. To nie tylko ich przecież wina, że są szmaciarzami - tak zarabiają, ale i tych szkolących.
I co na to wszystko Energia Dla Firm? Dlaczego pozwala im na takie praktyki..? Sami się pozbywają klientów.
Jeśli ktoś chce służę wzorami umów wypowiedzenia umowy z tymi.. eee.. szmatami.
Mój mail: bigboos małpa o2 kropka pl
Nie dajcie się naciągać - to tak w ps'ie. Nic taniej nikt Wam nie da, ewentualnie drożej. Takie czasy.
Pozdrawiam, Artur

#19 ~gosc~

~gosc~
  • Goście

Napisano 27 maj 2011 - 22:51:06

maile do nich nie dochodza jest zwrot do nadawcy czyli do nas czyli blendy adres email
poza tym telefon dzwoni, ale oplata jak za kazda minute normalnie a nie jak za jeden impuls a baba automat caly czas przewija ze wszyscy kosultani sa zajecie nie wiem ile ich tam jest ale nie wiele bo czekalem ze 20 minut i sie nie odczekalem wolalem sie rozlaczyc
dramat z nimi NIE PODPISUJCIE UMOWY bo bedziecie pozniej zalowac

#20 ~wieka~

~wieka~
  • Goście

Napisano 31 maj 2011 - 12:49:39

Witam!

Mama moja nacięła się również, gdyż akwizytor-oszust zapomniał wspomnieć o kaucji, w wysokości ponad 200 zł., tak na starcie, oraz obowiązkowym, gdyż jest ono integralną częścią umowy, ubezpieczeniu. Taniej wychodziło za prąd ok.8 zł. Jeśli jednak, nawet nie licząc kaucji, dodać obowiązkowe 20 miesięcznie na ubezpieczenie, wychodzi 12 drożej. Szmaciarz akwizytor zapomniał o tym powiedzieć mamie.
Ale rezygnacja z umowy już została wysłana. Jest na to miesiąc czasu według CE. Natomiast według prawa 10 dni, od czasu poinformowania nas o możliwości zerwania umowy. W przeciwnym razie nie leci nam ten czas i możemy z umowy zrezygnować (a zakładam, iż nie tylko akwizytor u mamy zapomniał wspomnieć o takiej możliwości).
Spotkałem się również, już z wieloma podobnymi przypadkami. Mam nadzieje, że całą tą sprawą zajmie się najlepiej tv. Choćby taka 'uwaga'. Przecież ktoś szkoli tych szmaciarzy, żeby nic nie wspominali o ubezpieczeniu, o kaucji, o tym, iż prąd wyjdzie nam drożej. To nie tylko ich przecież wina, że są szmaciarzami - tak zarabiają, ale i tych szkolących.
I co na to wszystko Energia Dla Firm? Dlaczego pozwala im na takie praktyki..? Sami się pozbywają klientów.
Jeśli ktoś chce służę wzorami umów wypowiedzenia umowy z tymi.. eee.. szmatami.
Mój mail: bigboos małpa o2 kropka pl
Nie dajcie się naciągać - to tak w ps'ie. Nic taniej nikt Wam nie da, ewentualnie drożej. Takie czasy.
Pozdrawiam, Artur

Fajnie ,że są fora internetowe,własnie przed chwilą dzwonił do mnie przedstawiciel tej firmy z Warszawy/a mieszkam w okolicy
Torunia/a ,że ja z regyły jestem nieufna poprosiłam go o nazwe strony internetowej i tak tu trafiłam.
Mnie to jest ciężko na coś nabrać,zawsze muszę wszystko dogłebnie sprawdzać ale wielu ludzi jest ufnych i masz rację ,że takie mamy paskudne czasy, a może to nie czasy tylko ludzie...

pozdrawiam



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych