Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Bóle kręgosłupa, bóle pleców, leczenie Bydgoszcz ? akupunktura?

Bóle kręgosłupa bóle pleców akupunktura bydgoszcz leczenie ból kręgosłupa

12 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 styczeń 2013 - 10:48:22

Witam od jakiegoś czasu miewam okropne bóle szyjne, chodzę regularnie na masaże jednak chciałbym się dowiedzieć czy ktoś próbowała przy tego typu problemach akupunktury? Jestem kierowcą więc zawodowo skazany jestem na taką dolegliwość. Będę wdzięczny za informacje.

#2 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 styczeń 2013 - 11:22:30

Tak ćwiczenia też wykonuje jednak jak juz pisalem jestem kierowca zawodowym spedzam ogrom czasu za kolkiem i ciezko mi sie za nim gimnastykowac. Interesuje mnie kwestia tego czego jeszcze nie probowalem czyli akupunktury na ból pleców, ból kregosłupa.

#3 ~Ania~

~Ania~
  • Goście

Napisano 10 styczeń 2013 - 11:26:40

Najlepiej zadzwoń i umów się na wizytę ja mogę śmiało ja polecić.

#4 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 styczeń 2013 - 11:28:08

Widzę że nikt mi nie podpowie czy to rzeczywiście może pomóc?

#5 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2014 - 19:58:52

Witam od jakiegoś czasu miewam okropne bóle szyjne, chodzę regularnie na masaże jednak chciałbym się dowiedzieć czy ktoś próbowała przy tego typu problemach akupunktury? Jestem kierowcą więc zawodowo skazany jestem na taką dolegliwość. Będę wdzięczny za informacje.

Najlepsze na bóle kręgosłupa są zabiegi akupunktury. Jedną z najczęstszych przyczyn bólu pleców jest nadmierne rozciągnięcie jednego lub więcej więzadeł oraz uszkodzenia mięśni powstające podczas nagłego ruchu. Inne źródło bólu pleców spowodowane jest przepukliną krążka międzykręgowego, wybrzuszającego się pomiędzy dwoma kręgami. Akupunktura okazała się dla mnie zbawienna, polecam zabiego u doktor Łączkowskiej.

#6 ~gość~

~gość~
  • Goście